Article 638528572963212961 Thumb 960 542638530364804260658

شرکت فورد، اواخر ماه آینده، با یک پیکاپ الکتریکی وحشی به مسابقات پایکس‌ پیک بازمی‌گردد. تیزر این پیکاپ قبلا در ماه مارس منتشر شده بود؛ اما اکنون می‌توانیم به طور کامل با آن آشنا شویم.

این پیکاپ می‌تواند 2721 کیلوگرم داون‌ فورس (نیروی رو به پایین) را در سرعت 241 کیلومتر برساعت ایجاد کند. فورد SuperTruck Demonstrator با آیرودینامیک قوی خود می‌تواند این میزان نیروی رو به پایین را ایجاد کند.

این پیکاپ کم ارتفاع، یک بال عقب بسیار بزرگ دارد که ارتفاع آن از سقف کابین نیز بلندتر است. یک اسپلیتر جلو عریض و بزرگ، خروجی‌های پشت چرخ‌های جلو و دیفیوزر بزرگ عقب نیز تعبیه شده است. فورد این پیکاپ تراک را با همکاری STARD توسعه داده است.

فورد اطلاعات دیگری را به جز داون فورس، ارائه نداده است. اما شباهت‌هایی با سوپرون 4.2 دارد که سال گذشته در این رویداد شرکت کرده بود. سوپرون نیز یک بال عقب بسیار بزرگ و کیت آیرودینامیکی تهاجمی داشت که آن را در 156 پیچ مسابقه نگه داشت. davhki سه گانه آن نیز 1400 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد. پیکاپ تراک جدید نیز می‌تواند مشخصات مشابهی با آن داشته باشد. باید در نظر گرفت که فورد سوپرون 4.0، چهار موتور با خروجی 1972 اسب‌بخار داشت.

این دومین مدعی الکتریکی فورد است. اوایل سال جاری مدل F-150 Switchgear با همکاری RTR ساخته شد. این شرکت آن را براساس پلتفرم نسخه Lightning ساخت و قابلیت‌های آفرودی آن با وجود صفحات حفاظتی، پنل‌های کامپوزیتی بدنه و تعلیق جدید افزایش یافت.

فورد احتمالا سایر مشخصات و اطلاعات از این پیکاپ الکتریکی تهاجمی را در صد و دومین دوره از رویداد پایکس‌ پیک، که از تاریخ 23 ژوئن آغاز می‌شود، ارائه خواهد داد. راننده این پیکاپ در طول مسابقه، Romain Dumas، رکورددار فعلی مسابقات بین‌المللی تپه‌نوردی پایکس پیک است.

فورد تنها خودروسازی نیست که خودرو الکتریکی را برای این مسابقات درنظر گرفته است. شرکت هیوندای نیز آیونیک 5 را برای مسابقات آماده کرده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir