Wp Header Logo 130.png
مشاهده در یوتیوب

از اواخر سال گذشته شرکت خودروسازان بم تولید انبوه بک X3 پرو را آغاز کرده است. همچنین شرکت کرمان موتور فروش و خدمات پس از فروش این کراس اوور جدید و اقتصادی را انجام می دهد و در این قسمت از ویدیوی تست آخرین خودرو، به سراغ بررسی این کراس اوور مونتاژی رفته ایم.

بک X3 پرو ( BAC X3 Pro ) در برخی بازارهای دیگر با نشان میپل و جیلی عرضه می شود. این خودرو یک کراس اوور جمع و جور است و در رده محصولات اقتصادی قرار می گیرد. خودروسازان بم این خودروی مونتاژی را در سال ۱۴۰۱ به بازار معرفی کرد. اما در نهایت از اواخر سال ۱۴۰۲ این کراس اوور جدید و اقتصادی گروه کرمان به بازار آمد. در حال حاضر تولید و فروش بک X3 پرو با یک روند ثابتی انجام می شود و این محصول قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان را در کارخانه دارد.

مشخصات بک X3 پرو ؛ کراس اوور جدید گروه کرمان

کراس اوور بک X3 پرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۰۲ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۲ نیوتن متر را تولید کند. توان از طریق جعبه دنده ۸ سرعته CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

همان طور که در ویدیوی تست کراس اوور جدید و اقتصادی گروه کرمان بیان شد، این محصول امکانات معمولی و قابل قبولی دارد. به طور کل می توان گفت که بک X3 پرو امکان رقابت با خودروهای دیگر را دارد. البته بیشتر می توان استهلاک کم را مزیت رقابلتی این خودرو دانست.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی موجود در بک X3 پرو می توان به داشتن دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، چراغ روشنایی روز، ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور دنده عقب ، سیستم کنترل فشار باد تایرها ، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ، سیستم کنترل شروع حرکت در سر بالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش، رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی، نمایشگر ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا ، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم کنترل دینامیکی حالت های مختلف رانندگی، کامپیوتر سفری، سانروف و… اشاره کرد.

نوشته ویدیوی تست کراس اوور جدید و اقتصادی گروه کرمان اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir