Wp Header Logo 179.png
فولکس واگن و احتمال تولید یک گلف R Clubsport جذاب تر

در صورت تایید برای تولید، قدرت بیشتر، وزن کمتر و سیستم تعلیق اصلاح شده از ویژگی های آن خواهد بود.

فولکس واگن (Volkswagen) در حال حاضر در حال توسعه یک گلف R Clubsport جذاب تر و قوی تر است. هنوز خیلی زود است بدانیم که آیا این نسخه جدید از گلف (Golf) وارد خط تولید می شود یا خیر زیرا هنوز نیاز به تایید هیئت مدیره فولکس واگن دارد، اما اگر چراغ سبز نشان داده شود می تواند به جذاب ترین هاچ بک این برند تبدیل شود.

مارتین هوب، سخنگوی فولکس واگن، به Road & Track گفت که این شرکت در حال کار بر روی “نسخه پیست محور تر” این مدل است. با این حال، او توضیح بیشتری در مورد چگونگی دستیابی شرکت به آن نداد. R Clubsport احتمالا ویژگی های درخشان Clubsport استاندارد که شامل اصلاح هندسه سیستم تعلیق و کاهش وزن است را دریافت خواهد کرد.

فولکس واگن و احتمال تولید یک گلف R Clubsport جذاب تر

گلف R دارای موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری EA888 توربو شارژ فولکس واگن است که ۳۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و می تواند در Clubsport کمی بیشتر قدرت تولید کند. این خودرو با یک گیربکس شش سرعته دستی که برای مدت زمان زیادی در دسترس نخواهد بود و سیستم تمام چرخ محرک ۴Motion شرکت با بردار گشتاور عرضه می شود.

فولکس واگن و احتمال تولید یک گلف R Clubsport جذاب تر

R Clubsport باید زمان ۰ تا ۹۶ کیلومتر در ساعت در نسخه R استاندارد که ۴.۷ ثانیه است را به بهترین زمان با کاهش در حد یک دهم یا دو دهم ثانیه تبدیل کند. با این حال، ما شک داریم که فولکس واگن حداکثر سرعت مدل را برای Clubsport افزایش دهد، که به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. قابل توجه ترین پیشرفت های آن باید در زمان های دور زدن در پیست ها مشهود باشد.

همان طور که R Clubsport روی کاغذ عالی به نظر می رسد، هنوز نیاز دارد تا اعضای هیئت مدیره شرکت قبل از ورود به تولید آن را تأیید کنند. همچنین مشخص نیست که آیا فولکس واگن قصد دارد آن را به ایالات متحده صادر کند یا خیر. اگر تأیید شود، احتمالا قبل از مدل سال ۲۰۲۵ که نسخه های GTI و R برای همیشه گزینه گیربکس دستی را از دست می دهند، به آمریکا نخواهد رفت.

source
کلاس یوس

viraje.ir

توسط viraje.ir