با قوای محرکه ژاپنی؛ 

محسن صادقی

صنعت ماشین: شایان دیزل به عنوان یکی از مدعیان حوزه تولید خودروهای سنگین، در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز که از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار خواهد شد، از کامیونت ۵.۵ تن دافران Q1 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش صنعت ماشین،

 شایان دیزل به عنوان یکی از مدعیان حوزه تولید خودروهای سنگین، در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز که از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار خواهد شد، از کامیونت ۵.۵ تن دافران Q1 رونمایی خواهد کرد. مهم ترین شاخصه و تضمین کیفیت این کامیونت، قوای محرکه آن است که توسط شرکت خوشنام ایسوزو تولید می شود.

کامیونت ۵.۵ تن دافران Q1 در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی خواهد شد

در مورد دافران Q1 بدانید 

کامیونت ۵.۵ تن شایان دیزل به لطف بهره مندی از ظرفیت مناسب حمل بار و ابعاد قابل قبول، پتانسیل بسیاری برای استفاده در داخل و خارج شهر و همچنین حمل کالاهای مختلف را دارد. چرا که وزن مجاز وارده روی محور جلو و عقب این کامیونت ۵.۵ تن اعلام شده است. در مورد ابعاد دافران Q1 باید گفت که این کامیونت در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ابعادی معادل ۴۷۸۵ میلی متر، ۱۸۸۰ میلی متر و ۲۲۰۰ میلی متر دارد. 

کامیونت ۵.۵ تن دافران Q1 در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی خواهد شد

دافران Q1 از پیشرانه چهار سیلندر سه لیتری دیزلی توربو بهره می برد که توانایی تولید ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با کد فنی 4KH1CN6LB شناخته می شود و گشتاور خروجی را در بازه ۹۰۰ تا ۱۴۰۰ دور بر دقیقه در اختیار کاربر قرار می دهد. در مورد سیستم انتقال قدرت محصول جدید شایان دیزل هم باید گفت که دافران Q1 مجهز به جعبه دنده شش سرعته دستی است که توسط ایسوزو ساخته و با کد فنی QINGLING ISUZU MSB-55M شناخته می شود. 

تجهیزات ایمنی و رفاهی

دافران Q1 از جمله کامیونت های پر آپشنی است که به زودی وارد بازار خواهد شد. چرا که در لیست تجهیزات این کامیونت، مواردی مثل سیستم ترمز روغنی، ترمزهای دیسکی جلو، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته، گرمکن سوخت، کروز کنترل، سنسور نور و باران، دی لایت، پاور ویندوز، سنسور پارک عقب، رادار خط خوان، سیستم هشدار خروج از خط، کیت گاز دستی موتور، جعبه ابزار و جک بالابر دیده می شود.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب سایت نزد صنعت ماشین محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir