Wp Header Logo 349.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به احتمال بسیار زیاد برای شما نیز پیش آمده است که هنگام روشن کردن خودرو شاهد برق ضعیف پشت آمپر خودرو یا دیر استارت خوردن خودرو باشید، این اتفاق یک هشدار نهایی برای تعویض باتری به راننده می‌دهد و به این معناست که طول عمر باتری به سر آمده است.

تعویض باتری خودرو نیز مانند سایر قطعات خودرو کاری دشوار است به خصوص که با انواع و اقسام برندهای خارجی و ایرانی مواجه می‌شوید که هیچ شناختی هم نسبت به آن ندارید.

اینجاست که امداد باتری ایران خودرو به ایفای نقش می‌پردازد تا با ارائه خدمات مناسب نسبت به تعویض باتری خودرو شما اقدام کند.

امداد باتری شرکت امداد خودرو ایران که وظیفه خدمات امدادی به خودروهای ایران خودرو را دارد، خدمتی مستقل و جدید از این شرکت است که توانسته است تا خدماتی استاندارد را به مشتریان ارائه کند.

مهم‌ترین مزیت استفاده از خدمات امداد باتری به تفکیک ناوگان «امداد باتری» از سایر خدمات امداد خودرو ایران و ارسال سریع باتری به محل موردنظر امدادخواه و همچنین بررسی و تست رایگان دینام و سیستم برقی خودرو قبل و بعد از تعویض باتری خودرو، بازمی‌گردد.

امداد باتری ایران

مزیت بعد نیز به قیمت رقابتی این خدمت مربوط می‌شود که دلیل اصلی آن استفاده بدون واسطه از تامین کنندگان باتری است که این امکان را فراهم کرده تا خدمات امداد باتری از قیمت به صرفه برای مالکان خودرو در مقایسه با رقبا برخوردار باشد.

خدمات فوری و ۲۴ ساعته

امدادگران امدادخودرو ایران، در هر ساعت از شبانه روز و در کم ترین زمان، برای تعویض و نصب باتری، در سراسر کشور آماده خدمات‌رسانی به مشتریان هستند.

تخصص و  تجهیزات به روز

تیم تخصصی امدادخودرو ایران، با استفاده از تجهیزات حرفه‌ای و به روز، قادر است به سرعت سیستم برقی خودرو و نیاز به باتری را تشخیص داده و راه‌های لازم برای رفع آن ها را ارایه دهد.

ضمانت کیفیت و قیمت رقابتی

تعویض باتری خودرو با کم ترین قیمت بازار به همراه تست رایگان سیستم برقی (قبل و بعد از تعویض باتری) با بهترین کیفیت باتری‌های موجود در بازار در محل مورد نظر مشتری تعویض می‌شود.

گارانتی

یکی از عوامل مهم در خرید باتری خودرو، گارانتی آن است که باید مدنظر و توجه مشتریان قرار گیرد.

ارایه باتری اصلی هولوگرام دار با برند سپاهان و گارانتی ۲۰ ماهه از تاریخ نصب توسط شرکت امداد خودرو ایران به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل یا نقص در باتری، از خدمات و پشتیبانی  این شرکت بهره مند خواهند بود.

 تامین باتری تمامی خودروهای موجود در داخل کشور

امدادخودروایران با تجهیز باتری استاندارد در سبد امدادی امدادگران این شرکت، امکان تامین و تعویض و همچنین پشتیبانی ۲۴ساعته این خدمت را برای همه خودروها در سراسر کشور، فارغ از برند خودرو فراهم کرده است.

اصالت کالا

ارایه باتری‌های اصل و استاندارد این اطمینان را برای مشتریان فراهم کرده تا با خاطری آسوده باتری مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنند. مشتریان قادر هستند اصالت باتری خریداری شده از امدادخودرو ایران را در سامانه رهگیری از سایت وزارت صمت پی گیری کنند.

پشتیبانی ۲۴ساعته

امدادخودرو ایران با بهره‌گیری از مشاوران فنی و متخصص در مرکز پاسخ گویی این شرکت با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، آماده پشتیبانی و خدمات‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور هستند.
مشتریان می توانند، برای دریافت خدمت «امداد باتری» از شرکت امدادخودرو ایران، با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وب سایت‌های www.۰۹۶۴۴۰.com   و  sale.۰۹۶۴۴۰.com و همچنین اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر درخواست خود را ثبت کنند.

source

viraje

توسط viraje