Wp Header Logo 515.png


منتشر شده در 26 خرداد 1403 ساعت 12:06



عکاس
علیرضا پاداش

شرایط فروش نقدی X22 پرو MT - خرداد 1403

شرکت مدیران خودرو به تازگی شرایط فروش نقدی X22 پرو MT را ویژه خرداد ماه به نمایندگی های رسمی این نشان اعلام کرده است.

بر اساس بخشنامه اعلامی مدیران خودرو، فروش نقدی X22 پرو MT با روش نقدی از ساعت ۱۶ امروز ۲۶ خردادماه فعال می شود. دقت داشته باشید که فروش فقط از درگاه نمایندگی های رسمی مدیران خودرو انجام می شود و شرایط فروش اقساطی فعال نیست. نکته مهم دیگر آن است که قیمت فروش بصورت علی الحساب محاسبه می شود و با اعلام قیمت مصوب جدید در زمان تحویل، مشتریان می بایست مابه التفاوت مبلغ نهایی را پرداخت کنند. در این شرایط فروش ۷۰ درصد در طرح عادی و ۳۰ درصد در طرح جایگزینی قرار می گیرند. و اگر شرایط تحویل با فروش فونیکس یکسان باشد، تحویل خودروها پس از ۴۵ روز کاری انجام خواهد شد.

نام خودرو قیمت علی الحساب روش عرضه
ام وی ام X22 پرو MT ۷۱۶,۵۰۰,۰۰۰ نقدی

ویدیو تست و بررسی و مشخصات X22 پرو MT

موتور X22 پرو دنده ای، موتوری ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که از ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ تشکیل شده و مجهز به زنجیر تایم و از نسل سوم موتور های چری است که قادر است قدرت نهایی ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۳ نیوتن متر را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل کند. انتظار می رود X22 پرو دنده ای شتاب ۰-۱۰۰ را با توجه به وزن ۱.۲ تنی خود، در بازه زمانی ۱۶ ثانیه طی کند.

از جمله امکانات ایمنی این خودرو می توان به esp ، کنترل شروع حرکت در سربالایی ، کنترل حرکت در سرازیری، ترمز عقب دیسکی ، سیستم راهنمای تعویض دنده و… و از جمله امکانات رفاهی می توان به آینه جانبی برقی تاشو ، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب ، سانروف، فرمان دی کات، سیستم مالتی مدیای ۹ اینچی لمسی با سیستم عامل اندروید ، چراغ روشنایی روز (day light) ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… اشاره کرد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir