Wp Header Logo 681.png

فروشگاه هدلایت زدلایت

امروزه با توجه به بالا رفتن آمار تصادفات، اکثریت افراد به دنبال بهبود شرایط رانندگی می‌باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و مطمئن جهت سلامت خود و سرنشینان خودرو تجربه کنند. یکی از مواردی که باعث بهبود ایمنی در رانندگی می‌شود ارتقای سیستم روشنایی خودرو است.

با داشتن سیستم روشنایی کارآمد و نور کافی و مناسب، رانندگان در شب و شرایط نامساعد جوی که احتمال خطر تصادف بالا است، می‌توانند دید خوبی از جاده داشته باشند و در نتیجه خسارات جانی و مالی ناشی از تصادف کاهش یابد.

دارندگان خودرو می‌توانند با تهیه لامپ‌های هدلایت و زنون، باعث بهبود سیستم روشنایی خودروی خود شوند اما تنوع بالا در عرضه‌کنندگان این محصولات، باعث افزایش تنوع کیفیت و قیمت محصولات شده است و در نتیجه پیدا کردن فروشگاهی معتبر و مورد اطمینان از دغدغه‌های بزرگ خریداران می‌باشد.

فروشگاه آنلاین زدلایت با ارائه انواع محصولات جانبی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب، مورد اعتماد مخاطبان است و این فروشگاه متعهد به جلب رضایت مشتری با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت و استاندارد می‌باشد. فروشگاه هدلایت زدلایت با رعایت موارد زیر باعث اطمینان هر چه بیشتر مشتریان از خرید خود می‌شود.

  • کیفیت محصولات: فروشگاه زدلایت محصولاتی که از کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد و دارای برند معتبری باشند را به خریداران ارائه می‌دهد.
  • تخصص: تیم زدلایت تلفیقی از افراد مجرب و خبره حوزه لوازم جانبی خودرو و برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد و این افراد سعی دارند با تجربه و دانش خود بتوانند خدمات منحصر به فردی را به مشتریان عرضه کنند.
  • خدمات به مشتری: اصل اولیه تیم فروش زدلایت مشتری مداری می‌باشد. در همین راستا افراد با تجربه و متخصص فروشگاه زدلایت همواره از طریق شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم می‌باشد تا بتوانند بهترین انتخاب و خرید را تجربه کنند.

فروشگاه هدلایت و زنون

محصولات فروشگاه زدلایت

فروشگاه زدلایت همواره در تلاش است تا تنوع بالایی از انواع لوازم جانبی خودرو را ارائه دهد و تنوع محصولات فروشگاه همواره در حال افزایش می‎‌باشد. در ادامه برخی از محصولات فروشگاه زدلایت به همراه توضیحاتی ضروری پیرامون آن‌ها ذکر شده است.

  • لامپ هدلایت: چراغ هدلایت‌ با ایجاد نور زیاد، به رانندگان این امکان را می‌دهد که هنگام شب و یا در شرایط بارانی و مه گرفتگی دید خوبی به جاده داشته باشند و در نتیجه رانندگی ایمنی را تجربه کنند. در واقع هدلایت خودرو جایگزین مناسبی برای لامپ فابریکی (لامپ هالوژنی) محسوب می‌شود و با داشتن مزایایی از جمله نوردهی بالا، مصرف انرژی بهینه، تنوع در رنگ، عملکرد سریع هنگام روشن شدن و مقاومت بالا در هنگام تصادفات، مورد توجه بسیاری از رانندگان قرار گرفته است. جهت انتخاب هدلایت مناسب برای خودرو لازم است مدل خودرو و نوع لامپ (نور بالا، نور پایین و مه‌شکن) را مد نظر قرار داد. لازم به ذکر است که لامپ هدلایت دارای تنوع بالایی از جمله هدلایت موتور، هدلایت ماشین و … می‌باشد.

فروشگاه آنلاین زدلایت

  • لامپ زنون: لامپ‌های زنون دارای محفظه‌ای پرشده از گاز زنون و دو الکترود از جنس تنگستن هستند که تخلیه الکتریکی بین دو قطب این الکترودها گاز زنون را تحریک کرده و باعث ایجاد نور بسیار درخشان‌تر از لامپ هالوژنی و لامپ هدلایت می‌شود. لامپ زنون طول عمر بیشتری نسبت لامپ‌های هالوژنی دارند.
  • لامپ SMD: لامپ smd خودرو (Surface Mounted Device) نوعی لامپ LED می‌باشد که قطعات الکترونیکی آن به طور مستقیم و بدون نیاز به سوراخ کردن، روی سطح برد مدار به وسیله لحیم نصب می‌شوند و به دلیل دارا بودن مزیت‌هایی از جمله ابعاد کوچک‌تر، روشنایی بالا، طول عمر زیاد و کم مصرف بودن پر طرفدار می‌باشد.
  • لامپ فابریک (هالوژن): این دسته از لامپ‌ها تشکیل شده از رشته‌های تنگستن می‌باشند و به دلیل کم هزینه بودن در اکثر خودروها به صورت فابریک، از این لامپ استفاده می‌شود البته نسبت به لامپ هدلایت دارای طول عمر کمتر و مصرف بالاتری می‌باشد.
  • اکسسوری خودرو: اکسسوری‌های موجود در فروشگاه زدلایت شامل جاکلیدی، خوشبو کننده‌های خودرو، تزیینی و …. می‌باشد که رانندگانی که تمایل به استفاده از این وسایل دارند می‌توانند با مراجعه به سایت زدلایت، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

مزایای خرید از فروشگاه زدلایت

با وجود مشغله‌های زیاد افراد و دشواری رفت و آمد به دلیل ترافیک، به خصوص در شهرهای بزرگ، خرید غیرحضوری بیشتر از قبل رواج یافته است اما وجود موارد زیر ممکن است باعث نارضایتی از خرید شود:

  • عدم مشاوره تخصصی به خریدار
  • عدم ارسال به موقع محصول
  • وجود مغایرت محصول دریافتی با محصول مندرج شده در سایت

فروشگاه زدلایت با رعایت نکات فروش آنلاین و تعهد به ارجاع کالای خریداری شده دارای مغایرت همواره در این راستا موفق بوده و تا کنون خریداران نارضایتی از خرید غیرحضوری خود نداشته‌اند و علت آن تعهد به موارد زیر می‌باشد:

  • پرداخت امن: فروشگاه زدلایت با ایجاد گزینه‌های مختلف جهت پرداخت هزینه خرید به مشتری این امکان انتخاب می‌دهد. خریداران می‌توانند خرید خود را از طریق درگاه اینترنتی و پرداخت کارت به کارت انجام دهند.
  • خرید تجهیزات با کیفیت: تمامی محصولات موجود در فروشگاه زدلایت دارای اصالت کالا، استاندارد، کیفیت بالا و گارانتی تعویض می‌باشند.
  • ارسال سریع: فروشگاه زدلایت پس از انجام مراحل خرید از سمت مشتریان، همان روز یا نهایتا تا یک روز کاری پس از ثبت سفارش مراحل ارسال را انجام داده، بنابراین محصول مورد نظر در زمان معین شده به دست خریداران خواهد رسید.
  • ضمانت مرجوعی: فروشگاه آنلاین زدلایت تعهد می‌دهد چنانچه کالای خریداری شده با مشخصات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد، خریدار می‌تواند طی 3 روز با پشتیبانی تماس گرفته و محصول خریداری شده را ارجاع دهد.
  • قیمت مناسب: از موارد مهم هنگام خرید اجناس برای خریداران قیمت هدلایت مناسب و منصفانه می‌باشد. فروشگاه زدلایت در تلاش است محصولات با کیفیت خود را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه دهد.
  • خرید آسان: مشتریان محترم می‌توانند به چند روش مختلف از جمله سایت فروشگاه زدلایت، شبکه‌های اجتماعی و تماس تلفنی از این فروشگاه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سخن پایانی

خط مشی فروشگاه زدلایت ارائه کالاهای با کیفیت و با قیمت منصفانه می‌باشد. مجموعه زدلایت از طریق فراهم کردن خرید اینترنتی باعث صرفه‌جویی در زمان مشتریان شده و تیم پشتیبانی نیز با ارائه مشاوره‌های صحیح و تخصصی، خریداران را هنگام خرید و انتخاب همراهی می‌نمایند. لازم به ذکر است تمامی افراد متخصص تیم مجموعه زدلایت همواره در تلاشند تا از طریق ارائه اطلاعات صحیح به مشتریان، خریدی آسان و مطمئن را برای ایشان فراهم آورند و رضایت مشتریان محترم را جلب نمایند. همچنین فروشگاه زدلایت جهت بهبود خدمات خود، آماده دریافت کلیه انتقادات و پیشنهادات مشتریان گرامی می‌باشد.

source

viraje

توسط viraje