Wp Header Logo 707.png

«خبرماشین» – شرکت نامی خودرو، عرضه کننده محصولات نیسان در ایران، مدل محبوب سیلفی را در شوروم مرکزی خود در معرض نمایش قرار داده است؛ تیپ این خودرو از نوع Max-Edition و نسخه کامل تر نسبت به موارد مشابه توسط سایر واردکننده ها است.

نامی خودرو

نیسان سیلفی یکی از سدان های جذاب نشان نیسان است که در بازار های جهانی در نسخه های مختلفی تولید و به فروش می رسد اما نسخه وارد شده به ایران e-power نیسان سیلفی خواهد بود که یک خودرو هیبریدی بسیار جذاب است؛ بنابراین عملکرد فنی متفاوتی نسبت به رقبایش دارد.

نیسان سیلفی

گیربکس تک دنده نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. مصرف سوخت اقتصادی، برگ برنده نیسان سیلفی در مقایسه با رقبایش است. این خودرو در سیکل ترکیبی ۳.۹ لیتر بنزین می‌سوزاند که رقمی مطلوب برای یک سدان کوچک به حساب می‌آید.

نیسان سیلفی مدل 2023

مشخصات فنی نیسان سیلفی مدل 2023

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ نیسان سیلفی مجهز به دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی است؛ موتور بنزینی این خودرو 3 سیلندر خطی 1.2 لیتری با حداکثر توان 136 اسب بخار و حداکثر گشتاور 300 نیوتون متر است و نوع پیشرانه الکتریکی این خودرو، سنکرون آهنربای دائم و نوع باتری لیتیوم یون سه گانه است.

نیسان سیلفی مدل 2023

توان تولید شده توسط پیشرانه های این خودرو از طریق یک گیربکس E-CVT محرک جلو به چرخ ها منتقل می شود و اهرم تعویض دنده از نوع طرح موس به همراه شیفت لاک الکترونیکی است. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب محور پیچشی با محور پایدار کننده است.

نیسان سیلفی e-Power

نیسان سیلفی e-Power در شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 10.2 ثانیه طی می‌کند و حداکثر سرعت آن به 165 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. راننده می‌تواند با انتخاب یکی از 5 حالت رانندگی، عملکرد خودرو را به سمت بهینه‌سازی مصرف سوخت یا بالا بردن قدرت و چابکی سوق دهد.

نیسان سیلفی

این خودرو با ابعاد 4631 در 1815 در 1450 میلیمتر، ظاهری زیبا و جذاب دارد. جلوپنجره V-Motion مشخصه نیسان، در این مدل بازطراحی شده و شبکه جدیدی دارد. طراحان در عناصری مانند سپر، چراغ‌ها و خطوط بدنه هم تغییراتی ایجاد کرده‌اند تا ظاهری مدرن‌تر و اسپرت‌تر به این خودرو ببخشند. در پشت سر هم قوس زیبای سقف و خطوط تیز گلگیرها به چشم می‌خورد.

نیسان سیلفی

نیسان سیلفی از سبک جدید طراحی خودرو های نیسان بهره می برد که سبک طراحی بسیار جذاب و تا حدی تهاجمی است و این سبک در اکثر محصولات نیسان نظیر؛ نیسان سانی و یا نیسان ماکسیما و… دیده می شود. در نمای جلو این خودرو به واسطه استفاده از خطوط شکسته و همچنین کروم کاری های انجام شده در بخش جلو پنجره چهره این جلو کمی خشن و در عین حال عضلانی شده است.

نمای عقب نیسان سیلفی

نمای عقب نیسان سیلفی نیز ظاهری متفاوت از دیگر خودروهای برند ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های عقب این خودرو کشیده و بلند هستند و می‌توان آن‌ها را به نسل جدید خودروهای مرسدس بنز شبیه دانست. نکته‌ای که در مورد طراحی خارجی نیسان سیلفی وجود دارد، سقف مشکی‌رنگ آن است. وجود این سقف باعث می‌شود تا جلوه اسپرت خودرو افزایش یابد، به خصوص اگر نیسان سیلفی را در رنگ‌های روشن خریداری کنید.

طراحی داخل کابین نیسان

طراحی داخل کابین نیسان، سبک طراحی ملایم تر و عامه پسند تری است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ در داخل کابین نیسان به دلیل استفاده از اِلمان های بروز نظیر کلاستر نیمه دیجیتال و یا نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا و… شاهد چهره و سبک طراحی بسیار خوبی هستیم و از طرفی استفاده از متریال با کیفیت می تواند از جذابیت های داخل کابین این خودرو به حساب می آید.

سیستم کمک هدایتی و کنترل هوشمند نیسان سیلفی

نیسان سیلفی مجهز سیستم کنترل حرکت در سربالایی و جلوگیی از حرکت رو به عقب، کروز کنترل تطبیقی هوشمند، اتوهلد، سیستم هشدار خروج از خطوط، سیستم حرکت بین خطوط، هشدار مانع در نقاط کور، سیستم هوشمند E-Pedal و سیستم توقف و روشن شدن مجدد موتور خودرو، رادار، پرو پایلوت، تشخیص خطوط، دوربین ثبت وقایع و کنترل اتوماتیک نور بالا است.

سیستم های ایمنی نیسان سیلفی

این خودرو مجهز به هشدار کم بودن باد تایر، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای، سیستم کنترل دینامیک خودرو، ترمز اضطراری اتوماتیک، هشدار صوتی به عابر پیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو و … است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

source

viraje

توسط viraje