Wp Header Logo 690.png

همه این موارد موجب می شود که زمان و هزینه مصرف‌کنندگان خودروهای داخلی به‌صورت جدی هدر برود. بسیاری از خودروهای داخلی به دلیل مشکلات مختلف، در پیمایش‌های زیر 10هزار کیلومتر و حتی 5هزار کیلومتر و متاسفانه ماه و هفته اول پس از تحویل، پای مشتری را به نمایندگی باز می‌کنند که اسباب اعصاب‌خردی خریداران می‌شود و این در حالی است که آمارهای کیفی خودروسازان نشان‌دهنده افزایش کیفیت سالانه خودروهاست؛ چیزی که در عمل برای برخی یا شاید هم بسیاری از مشتریان محسوس نیست.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir