Wp Header Logo 715.png
موتورسیکلت بندا LFC700 معرفی شد ؛ ظاهری آمریکایی، باطنی چینی و قیمتی 750 میلیونی!

بندا (Benda) یکی از برندهای نوظهور چینی است که در زمینه تولید موتورسیکلت فعالیت می ‌کند. این شرکت به خاطر تولید موتورسیکلت ‌های متفاوت و خاص مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفته است. یکی از محصولات این شرکت که با استقبال مواجه شده،LFC700  نام دارد.

از زمان معرفی، بندا LFC700 فقط در سرزمین مادری عرضه شده؛ اما اخیراً چینی‌ ها تصمیم گرفته اند این موتورسیکلت زیبا و جذاب را در سایر بازارها نیز به فروش برسانند. فرانسه اولین کشور خارجی است که پای این موتورسیکلت به آن باز شده؛ انتظار می ‌رود پس از فرانسه، بندا LFC700 راهی سایر کشورهای اروپایی نیز بشود.

اولین چیزی که در برخورد با بندا LFC700 جلب توجه می‌ کند، طراحی منحصر بفرد و زیبای آن است. خطوط به کار رفته در بدنه این موتورسیکلت برخلاف رقبا مدرن و آینده‌ نگرانه هستند. رینگ‌ های این کروزر در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۱۸ اینچی بوده و با تایرهای عریض احاطه شدند. این ویژگی‌ ها از وجود یک موتور قدرتمند در سینه LFC700 خبر می‌دهند!

موتورسیکلت بندا LFC700 معرفی شد ؛ ظاهری آمریکایی، باطنی چینی و قیمتی 750 میلیونی!

مشخصات فنی بندا LFC700

وظیفه تامین نیروی بندا LFC700 را موتوری به حجم ۶۷۶ سی سی بر عهده دارد. این موتور ۴ سیلندر بوده و توسط آب خنک کاری می‌ شود. نکته جالب اینکه خروجی این موتور ۷۹ اسب بخار قدرت و ۶۰ نیوتن متر گشتاور اعلام شده است. بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب در دور‌های ۱۰۰۰۰ و ۸۰۰۰ حاصل می ‌شود.

موتورسیکلت بندا LFC700 معرفی شد ؛ ظاهری آمریکایی، باطنی چینی و قیمتی 750 میلیونی!

مثل شمار زیادی از موتورسیکلت‌های تولید چین، بندا LFC700 نیز از یک نمایشگر دیجیتال بهره می ‌برد و چراغ ‌های آن از نوع LED هستند. برای توقف ‌های امن و مطمئن، این موتورسیکلت به سیستم ترمز ABS دو کاناله تجهیز شده است. در کشور فرانسه، برای بندا LFC700 قیمتی برابر با ۱۱۹۰۰ یورو تعیین شده؛ این رقم با نرخ روز ارز معادل حدوداً ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود.

source

viraje

توسط viraje