Wp Header Logo 713.png

پوتین، رئیس جمهور روسیه، کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی را با یک خودرو لیموزین لوکس از ساخت روسیه برای یک گردش در اطراف پیونگ‌یانگ همراهی کرد.

به گزارش مجله ماشین، پس از اهدای یکی از این خودروهای لوکس به عنوان هدیه به کیم، این سفر در حالی اتفاق افتاد که دو رهبر توافقنامه‌ای را امضا کردند که همکاری نظامی آنها را تقویت می‌کند و شامل تعهد دفاع متقابل برای کمک به هم اگر حمله شوند، و کیم روابط جدید را “پیمان” خواند.

ویدیو منتشر شده توسط تلویزیون دولتی روسیه نشان می‌دهد که پوتین به عنوان راننده در لیموزین مسلح سیاه Aurus، که خودروی رسمی رئیس جمهور روسیه است، عمل می‌کند.

خودرو سپس در حال رانندگی در جاده‌ای است که از میان آن چیزی شبیه به یک پارک عبور می‌کند و در نهایت متوقف می‌شود.

پوتین و کیم جونگ‌اون در خودروی Aurus
پوتین و کیم جونگ‌اون در خودروی Aurus

اعتقاد بر این است که کیم به عنوان یک علاقه‌مند به خودروهای لوکس شناخته می‌شود و یکی از مشاوران پوتین از پیش گفته بود که رهبر روسیه به کیم یک خودرو لیموزین Aurus از ساخت روسیه به عنوان هدیه اهدا کرده است.

پوتین در اواخر ماه مه برای مراسم تاج‌گذاری اخیر خود در کرملین از یکی از این خودروها استفاده کرده بود.

وقتی کیم در سپتامبر سال گذشته به شرق روسیه سفر کرد، پوتین یکی از خودروها را به او نشان داد و کیم کنار پوتین در خودرو نشست و از آن لذت برد.

کیم یک مجموعه بزرگ از خودروهای لوکس خارجی دارد که احتمالاً به طور غیرقانونی وارد شده‌اند، زیرا قراردادهای شورای امنیت ملل متحد صادرات کالاهای لوکس به کره شمالی را ممنوع کرده‌اند.

source

viraje

توسط viraje