Wp Header Logo 747.png
تصاویر رسمی بائو ۳ منتشر شد ؛ محصول جدید بی وای دی برای دوست داران آفرود

بی وای دی خود را برای عرضه یک شاسی بلند جدید با نام بائو ۳ آماده می‌کند. این شاسی بلند تحت برند تازه تاسیس فانگ چنگ بائو عرضه شده و توانایی‌های آفرود بالایی دارد. پیش از این برخی مشخصات و تصاویر غیر رسمی از بائو ۳ منتشر شده، اما بی وای دی تصمیم گرفته برای استقبال از محصول جدید خود چند تصویر رسمی از آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

نسخه تولید انبوه کانسپت سوپر ۳ با قیمت تقریبی ۱.۸ میلیارد تومان

شاسی بلند بائو ۳ در واقع نسخه تولید انبوه کانسپت سوپر ۳ به حساب می‌آید. این خودرو پس از دو مدل بائو ۵ و بائو ۸ سومین محصول برند فانگ چنگ بائو خواهد بود. انتظار می‌رود این شاسی بلند آفرودمحور تا پایان سال و با قیمت پایه‌ای در حدود ۲۲۰ هزار یوان وارد بازار شود. با نرخ روز ارز این رقم معادل حدوداً ۱.۸ میلیارد تومان است.

تصاویری که بی وای دی منتشر کرده، بائو ۳ را با سه رنگ بدنه سبز، سفید و مشکی نشان می‌دهند. این خودرو در مقایسه با کانسپت سوپر ۳ ظاهر بسیار محافظه کارانه‌تری پیدا کرده و از جذابیت آن کاسته شده است. با وجود این بی وای دی تاکید دارد در طراحی بدنه این شاسی بلند جدید از فیلم جنگ ستارگان اقتباس شده است.

تصاویر رسمی بائو ۳ منتشر شد ؛ محصول جدید بی وای دی برای دوست داران آفرود

ابعاد

پیش از این و طبق اطلاعاتی که سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر کرده، می‌دانیم بائو ۳ طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۰۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۲۰ میلیمتر دارد و فاصله محوری آن به ۲۷۴۵ میلیمتر می‌رسد. وزن این شاسی بلند ۲۱۵۰ کیلوگرم و زوایای ورود و خروج آن به ترتیب ۲۵ و ۲۸ درجه اعلام شده است.

از ویژگی‌های ظاهری جذاب بی وای دی بائو ۳ باید به مواردی مثل گلگیرهای متورم با محافظ‌های مخصوص، رینگ‌های ۵ پره ۱۸ یا ۱۹ اینچی، ریل‌های سقفی، دستگیره‌های در مخفی شونده، رکاب جانبی با رنگ نقره‌ای و محفظه مخصوص در پشت خودرو اشاره کنیم.

مشخصات فنی فانگ چنگ بائو بائو ۳

سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تایید کرده که بی وای دی بائو ۳ با پیشرانه دو موتوره راهی بازار خواهد شد. هر کدام از این موتورها توانایی تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. به لطف این پیشرانه، بائو ۳ قادر است در عرض ۴.۹ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر رسانده و حداکثر سرعت ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. در رابطه با ظرفیت باتری و مسافت قابل پیمایش حرفی به میان نیامده، اما می‌دانیم که باتری به کار رفته در بائو ۳ ساخت خود کمپانی بی وای دی و از سری Blade است.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir