Wp Header Logo 732.png

نمایشگاه فرمول یک پس از تجربه‌های موفق در مادرید، وین و تورنتو، حالا به لندن می‌آید.

به گزارش مجله ماشین، این نمایشگاه که قرار است در تاریخ آگوست ۲۰۲۴ برابر با ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی ExCel لندن افتتاح شود، وعده‌ی تجربه‌ای «بزرگ‌تر و بهتر از همیشه» را به بازدیدکنندگان می‌دهد.

این نمایشگاه علاوه بر بخش‌های ثابت و جذابی که در اسپانیا، اتریش و کانادا برگزار شده، ویژگی‌های دیگری نیز خواهد داشت.

این بخش‌های اضافی بر محور جایزه بزرگ بریتانیا و تاریخچه‌ی آن تمرکز دارند. همکاری با موزه‌ی سیلورستون، داستان‌های مسابقات بریتانیا در گذشته را «جان می‌بخشد»، شبیه‌سازها به بازدیدکنندگان امکان می‌دهند با پیست سیلورستون آشنا شوند و همچنین قرعه‌کشی‌ای برای بلیت جایزه بزرگ سال آینده در نظر گرفته شده که تمام شرکت‌کنندگان در مسابقات، نه فقط سریع‌ترین‌ها، می‌توانند در آن شرکت کنند.

در کنار این بخش‌های بریتانیایی‌محور، بخش‌های مختلفی که از زمان راه‌اندازی نمایشگاه وجود داشته‌اند، همچنان برقرار خواهند بود. از جمله این بخش‌ها می‌توان به لاشه‌ی سوخته‌ی خودروی هاس متعلق به رومن گروژان که در حادثه‌ی گرندپری بحرین ۲۰۲۰ آتش گرفت، اشاره کرد. این خودرو را می‌توان در دومین بخش پایانی با عنوان «بقا» پیدا کرد.

نمایشگاه فرمول یک برای افتتاحیه در لندن آماده می‌شود

بازدیدکنندگان با عبور از هر بخش با تم خاص خود، سفرشان را آغاز می‌کنند. اولین بخش، «روزی روزگاری در فرمول یک» نام دارد و به مرور برخی از لحظات تعیین‌کننده‌ی این ورزش می‌پردازد. بخش ورودی موزه‌ی سیلورستون نیز در همین‌جا قرار دارد.

«آزمایشگاه طراحی» نگاهی به جنبه‌ی کارخانه‌ای فرمول یک می‌اندازد، «رانندگان و دوئل‌ها» بر رانندگان تمرکز می‌کند و بخش «انقلابی از طریق طراحی» به بررسی فناوری‌های جدید می‌پردازد.

مدیر ارشد تجاری فرمول یک، گفت: این مناسب است که نمایشگاه فرمول یک را به پایتخت بریتانیا بیاوریم و به تیم‌ها، رانندگان و شخصیت‌های بریتانیایی که خودشان را در تاریخ فرمول یک جاودانه کرده‌اند، ادای احترام کنیم. نمایشگاه فرمول یک از زمان افتتاحش در مادرید بسیار محبوب بوده است و برگزاری موفق آن در وین و تورنتو ثابت می‌کند که این نمایشگاه راهی عالی برای جلب نظر هر دو طرفداران حرفه‌ای و مخاطبان جدید است و در عین حال، دامنه‌ی تاثیر فرمول یک را فراتر از پیست مسابقه گسترش می‌دهد. لندن یکی از بافرهنگ‌ترین و پویاترین شهرهای جهان است و ما مشتاقانه پذیرای بازدیدکنندگان از سراسر جهان در این نمایشگاه هستیم.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir