Wp Header Logo 825.png

شرکت جیلی تصاویر رسمی سدان امگرند نسل چهارم ۲۰۲۵ خود را با نام داخلی SS11 منتشر کرد. انتظار می رودجیلی امگرند 2025 اواخر همین ماه وارد بازار شود.

به گزارش مجله ماشین،  قیمت نسل فعلی جیلای امگرند بین ۶۹,۹۰۰ تا ۱۲۹,۸۰۰ یوآن (حدود ۹,۶۰۰ تا ۱۷,۹۰۰ دلار آمریکا) است.

امگرند خودرویی است که در سال ۲۰۰۹ توسط جیلی راه اندازی شد. طبق اعلام جیلی ، تا تاریخ ۳ ژوئن، فروش جهانی تجمعی جیلای امگرند از ۳.۸۶ میلیون دستگاه فراتر رفته است و فروش آن در ماه مه به ۱۶,۴۹۵ دستگاه رسیده است.

در حال حاضر، این سری خودرو به ۱۳ کشور راه پیدا کرده است.

اوایل امسال، جیلی امگرند ۲۰۲۵ مجوز فروش را از تنظیم کننده چینی دریافت کرد که در دو مدل عرضه می شود. این خودرو که به عنوان یک سدان جمع و جور شناخته می شود، از نظر اندازه با مدل فعلی مطابقت دارد و ابعاد آن ۴۶۳۸/۱۸۲۰/۱۴۶۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۲۶۵۰ میلی متر است.

این خودرو همچنین پنج طرح رینگ و سه سایز رینگ ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچ و همچنین دوربین، رادار، آینه های جانبی و سانروف (اختیاری) را ارائه می دهد.

معرفی جیلی امگرند 2025: سدان چینی با ظاهری جدید
جیلی امگرند ۲۰۲۵

این خودرو به عنوان یک مدل فیس لیفت، ظاهر کلی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است و دارای جلوپنجره آبشاری با ۱۶ ستون و چراغ های عقب است.

لوگوی جیلای در مرکز جلوپنجره با یک لوگوی نقره ای جدید جایگزین شده است و قسمت های تزئینی در دو طرف قاب پایین از قطعات کرومی L شکل استفاده می کنند.

بر اساس اطلاعات اعلامیه، جیلای امگرند نسل چهارم ۲۰۲۵ همچنان به استفاده از موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مدل BHE15-AFD با حداکثر قدرت ۹۳ کیلووات (۱۲۷ اسب بخار) ادامه خواهد داد.

در حال حاضر، مشخصات رسمی داخلی خودرو فاش نشده است.

برای یادآوری، کابین جیلای امگرند نسل فعلی دارای پنل ابزار تمام LCD ۱۲.۳ اینچی، صفحه نمایش کنترل مرکزی شناور ۱۲.۳ اینچی (با سیستم عامل Geely Galaxy OS داخلی) و فرمان D شکل است.

علاوه بر این، کابین با مساحت زیادی از مواد چرمی پوشانده شده و با قطعات کرومی تزئین شده است. ما برای اطلاعات بیشتر همچنان پیگیر خواهیم بود.

گالری تصاویر

لینک کوتاه نوشته

معرفی جیلی امگرند ۲۰۲۵: سدان چینی با ظاهری جدید