به گزارش صنعت ماشین،

 همزمان با نشست مدیران روابط عمومی و نماینده های شرکت های خودرویی  از پوستر سومین نمایشگاه ملی تحول صنعت خودرو با حضورحسن کریمی سنجری، مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت رونمایی شد.

پوستر سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد

نیکا شایستگان تیس(نیکاتیس) مجری نمایشگاه 2024 Iran Auto Industry  می باشد. 

سومین نمایشگاه ملی “تحول صنعت خودرو” با استفاده از ظرفیتهای بین المللی موجود با هدف تبیین دستاوردهای برنامه تحول صنعت خودرو با رویکرد اشاعه فناوریهای نوین در صنعت خودروسازی، قطعه سازی و صنایع وابسته شامل خودروهای برقی متصل و خودران با محورهای ذیل برگزار میگردد.

۱- ارائه آخرین دستاورهای طراحی و توسعه بن سازه خودروهای برقی ، متصل و خودران

۲- ارائه آخرین دستاوردهای توسعه زنجیره تامین قطعات و مجموعههای اصلی خودروهای برقی، متصل و خودران ارائه مدلهای اقتصادی مشارکت در توسعه جایگاههای شارژ و تامین برق خودروهای برقی

طرح روش های استاندارد و مطلوب ارائه خدمات پس از فروش خودروهای برقی، متصل و خودران ارائه آخرین دستاوردها و روشهای برق رسانی سیار به خودروهای برقی در جاده ها و منازل

پوستر سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد

نمایشگاه ملی “تحول صنعت خودرو” هر ساله با حضور پررنگ خودروسازان بزرگ داخلی و هیات های تجاری خارجی برگزار می شود.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه خودرو است که امسال برای سومین دفعه با حضور بزرگان این صنعت در تیر ماه 1403 برگزار می شود.

این نمایشگاه محل مناسبی برای فعالان این صنعت است تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

 گفتنی است، این نمایشگاه از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند ثبت نام با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه (شرکت نیکا شایستگان تیس) به شماره تلفن‌های 02146114305 و 09129579534 و دورنگار 02146114193 تماس حاصل فرمایید.

پوستر سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد

source

viraje.ir

توسط viraje.ir