Wp Header Logo 150.png

کمپانی استون مارتین برای ادای احترام به تیم فرمول یک استون مارتین آرامکو، نسخه ویژه‌ای از DBX707 را با نام AMR24 عرضه کرده است.

به گزارش مجله ماشین، خودروی AMR24 F1 حاصل تلاش بی‌وقفه و مهندسی حرفه‌ای است که بر پایه نقاط قوت نسل قبلی و تجربیات موفق‌ترین فصل استون مارتین آرامکو ساخته شده است.

این نخستین خودرویی است که در مرکز تکنولوژی پیشرفته AMR در سیلورستون طراحی و ساخته شده و برای توسعه مستمر در طول فصل مسابقات فرمول یک آماده است.

نسخه AMR24 DBX707 برای بزرگداشت حضور قدرتمند استون مارتین آرامکو در مسابقات فرمول یک، جذابیت و قابلیت‌های این شاسی‌بلند عملکردی فوق‌العاده لوکس را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

مجموعه‌ای منحصر به فرد از رنگ و تزئینات، دنیای هیجان‌انگیز فرمول یک را با قدرتمندترین و پویاترین شاسی‌بلند لوکس جهان پیوند می‌زند و ظاهری واقعا پویا و مسابقه‌ای را ارائه می‌دهد.

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن
استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

ویژگی‌های استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن ویژگی‌های منحصر به فردی را هم در فضای داخلی و هم در نمای بیرونی DBX707 ارائه می‌کند: خریداران می‌توانند رنگ بدنه را از سبز جایگاه (Podium Green)، مشکی اونیکس (Onyx Black) یا سفید نوترون (Neutron White) انتخاب کنند.

این رنگ‌ها با کالیپرهای ترمز سبز استون مارتین یا لیمویی AMR و رینگ‌های ۲۳ اینچی Fortis در رنگ مشکی مات یا براق همراه می‌شوند.

همچنین پلاک موتور اختصاصی AMR24 نیز بر روی این خودرو نصب شده است.

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن
فضای داخل استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

اضافه شدن تزئینات به رنگ سبز لیمویی یا نقره‌ای Trophy روی قطعات مشکی براق یا فیبر کربن، یادآور المان‌های مشابه در خودروی مسابقه‌ای AMR24 F1 و خودروی پزشکی رسمی فرمول یک است و ارتباط بین خودروی جاده‌ای و خودروهای مسابقه را برجسته می‌کند.

در فضای داخلی نسخه AMR24، تریم Inspire Sport در دو رنگ قابل انتخاب است که کابین به‌روز شده را بیش از پیش جذاب می‌کند: مشکی اونیکس (مونوتون) با دوخت و نوارهای برجسته سبز لیمویی، یا دو رنگ مشکی اونیکس / سبز ایفل با دوخت متضاد لیمویی.

جزئیات ظریف‌تر را می‌توان با فیبر کربن گسترده و تزئینات کروم تیره یا توری تیتانیوم همراه با کروم ساتن سفارش داد.

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن
کابین استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

لوگوی استون مارتین نیز به صورت برجسته روی داشبورد نقش بسته است و عبارت AMR24 روی رکاب درها حک شده تا سرنشینان را از اصالت مسابقه‌ای استون مارتین مطمئن کند.

این هویت مسابقه‌ای با استفاده از بند چرمی منحصر به فرد با دوخت دستی به رنگ لیمویی روی پد شارژ بی‌سیم نیز تقویت شده است.

شدت هیجان در فضای داخلی DBX707 AMR24 با سیستم صوتی جدیدی مطابقت دارد که توسط شریک صوتی استون مارتین، کمپانی Bowers & Wilkins، توسعه یافته است.

این سیستم صوتی استثنایی با در نظر گرفتن حجم و شکل فضای داخلی DBX707 طراحی شده و از فناوری‌ها و نوآوری‌های به کار رفته در بلندگوهای مشهور و درجه یک Bowers & Wilkins بهره می‌برد.

مشخصات فنی استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

ترکیب منحصر به فرد عملکرد فوق‌العاده، دینامیک استثنایی، استایل بی‌نظیر و لوکس واقعی در استون مارتین DBX707، این خودرو را به سرعت به اوج این بخش به عنوان یک “سوپر شاسی‌بلند” واقعی رساند.

از ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به موتور ۴.۰ لیتری توئین توربوشارژ V8 با ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور و گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته “کلاچ در روغن” اشاره کرد.

این موتور به یک سیستم محرک پیشرفته‌ی تمام چرخ متحرک متصل می‌شود که می‌تواند در صورت نیاز تا ۱۰۰ درصد گشتاور را به محور عقب منتقل کند.

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن
استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن قادر است ظرف ۳.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و به سرعت نهایی ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

DBX707 اکنون به عنوان تنها پیشرانه در سبد محصول شاسی‌بلند این برند فوق‌العاده لوکس و عملکردی بریتانیایی شناخته می‌شود.

ارتقاهای جامع فضای داخلی که اوایل سال جاری اعلام شد، با به‌کارگیری سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته‌ی داخلی توسعه‌یافته توسط استون مارتین و معماری جدید و جذاب کابین، نقشی اساسی در DBX707 جدید ایفا می‌کنند.

اضافه شدن نسخه AMR24 ظاهری واقعا مسابقه‌ای به این خودرو می‌دهد و بر قابلیت‌های رانندگی محور DBX707 تأکید می‌کند.

استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن
نمای عقب استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

مارکو ماتیاچی، مدیر ارشد برند و امور بازرگانی جهانی استون مارتین، گفت: اکنون استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن با برخورداری از فضای داخلی پیشرفته‌ی فنی در کنار عملکرد پیشرو در کلاس خود، به عنوان یک شاسی‌بلند فوق‌العاده لوکس با حضور چشمگیر در جاده خودنمایی می‌کند. استون مارتین در بالاترین سطح ورزش‌های موتوری جهان رقابت می‌کند که این امر ستونی کلیدی در استراتژی برند و محصول ما برای خودروهای جاده‌ای به شمار می‌رود و ارائه این نسخه ویژه برای بزرگداشت تیم فرمول یک استون مارتین آرامکو، مایه افتخار ماست.

جدول مشخصات استون مارتین DBX707 AMR24 ادیشن

source

viraje

توسط viraje