Wp Header Logo 126.png

کمپانی هنسی، سازنده ابرخودروهای مستقر در تگزاس و خالق خودروهای با عملکرد بالا، با کمپانی FOX FACTORY برای تولید تعداد محدودی از وانت‌های اسپرت رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ همکاری کرده است.

به گزارش مجله ماشین، از آنجایی که این آخرین مدل از وانت‌های رم است که از موتور Hemi بهره می‌برد، مدل Laramie با موتور ۵.۷ لیتری V8، دستخوش لیستی قوی از تغییرات ظاهری برای بهبود زیبایی و عملکرد شده است.

هنسی ماموت ۴۰۰ رنگ‌آمیزی سفارشی دریافت می‌کند و به مشتریان امکان انتخاب از رنگ قرمز افعی (Viper Red)، سفید افعی (Viper White) و آبی GTS را می‌دهد که هر کدام با خط‌های دوقلوی کشیده و برجسته‌ی مخصوص افعی (Viper Stripes) تزئین شده‌اند – ادای احترامی به ریشه‌های اولیه‌ی هنسی در ارتباط با جامعه‌ی دوج اس‌آرتی وایپر.

سیستم تعلیق FOX / Ridetech مرکز ثقل را پایین می‌آورد و هندلینگ را بهبود می‌بخشد، در حالی که اگزوز عملکردی با خروجی‌های فیبر کربنی، غرش موتور V8 را تقویت می‌کند.

هنسی ماموت ۴۰۰ اسپرت با لطف کیت بدنه‌ی تهاجمی که شامل رکاب‌های جانبی، سپر جلوی سفارشی عمیق‌تر و یک اسپلیتر فیبر کربنی می‌شود، چهره‌ای خشن پیدا کرده است که با تمام خودروهای هنسی همخوانی دارد.

هنسی ماموت ۴۰۰
هنسی ماموت ۴۰۰

مشتریان می‌توانند با انتخاب رینگ‌های ۲۲ اینچی با روکش مشکی مات یا مشکی براق با سایه‌ی تیره‌ی تراش‌خورده، ظاهر وانت خود را بیشتر ارتقا دهند.

با یادآوری دوج وایپرهایی که هنسی در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ ساخته بود، این وانت اسپرت رنگ‌ها و ویژگی‌های بصری‌ای را که بیشتر با ابرخودروی نمادین عملکردی آمریکایی آن دوره مرتبط است، تکرار می‌کند.

وانت‌های هنسی ماموث ۴۰۰ در رنگ‌های آبی GTS با خطوط سفید، قرمز افعی با خطوط سفید و سفید افعی با خطوط آبی موجود هستند.

تنها ۲۵۰ دستگاه از این مدل در سال ۲۰۲۴ در سطح جهان عرضه می‌شود و هر کدام با نشان امضای هنسی و پلاک موتور با شماره‌ی سریال ارائه می‌گردند.

مشخصات فنی هنسی ماموت ۴۰۰

لینک کوتاه نوشته

https://machinemag.ir/?p=24079