Wp Header Logo 345.png

 مرورگر کروم ساخت شرکت گوگل، یکی از محبوب ترین مرورگر های وب در جهان است. مرورگر کروم با انبوهی از افزونه های کاربردی قابلیت های خود را به سطحی فراتر ارتقا می بخشد. این افزونه به شما در افزایش عملکرد، امنیت، مدیریت تب ها، دانلود فایل ها، سرگرمی و آموزش و بسیاری موارد دیگر کمک می کند. در این مقاله تعدادی از بهترین افزونه های کروم برای کار های مختلف معرفی شده است. با نصب آن ها کروم خود را به ابزاری قوی و شخصی سازی شده تبدیل کنید. این افزونه ها تبدیل به یار همیشگی شما در وبگردی یا سایر امور مرتبط تبدیل می شود.

افزونه های ضروری برای مدیریت تب ها

در این افزونه شما با یک کلیک می توانید تمامی تب ها را در یک لیست داشته باشید و هر کدام را که خواسیتد ببندید تا مرورگر شما خلوت شود.

 با این افزونه فضا های کاری مجزا برای انواع پروژه های خود خواهید داشت و می توانید تب ها را گروه بندی کنید.

یک افزونه رایگان برای مرورگر کروم است که به شما کمک می کند تا تب های بلااستفاده را به حالت تعلیق درآورید و از مصرف رم و CPU اضافی جلوگیری کنید. با این کار سرعت مرورگر شما افزایش یافته و می توانید بدون مشکل به کار خود ادامه دهید.The Great Suspender  قابلیت های مختلفی مانند تعلیق خودکار و دستی تب ها، لیست سفید و تنظیمات دلخواه را دارد.

یک افزونه کاربردی برای مرورگر کروم که به شما کمک می کند تا تب های خود را به صورت دسته بندی های بصری مرتب کنید. این افزونه به شما کمک می کند تا به سرعت و آسانی تب مورد نظر خود را بیابید.

افزونه هایی برای افزایش بهره وری

بهترین افزونه های کروم

این افزونه مطالب جالب وب را در حساب Evernote ذخیره کرده و شما می توانید بعدا به آن مطلب دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این افزونه شما می توانید در هنگام مرور وب، مقالات، ویدیو، عکس و ویدیو ها محتوا هایی که مورد علاقه شما هستند را ذخیره کنید و بعدا مطالعه کنید. بدون نیاز به اتصال اینترنت شما میتوانید مطالب را به راحتی در هر زمانی که خواستید مطالعه کنید. همچنین این افزونه امکان دسته بندی محتوا های ذخیره شده را برای خواندن آفلاین فراهم می کند.

 این افزونه برای افزایش تمرکز کاربران در حین کار با وب طراحی شده است. با این افزونه سایت هایی که ممکن است حواس شما را پرت کند یا زمان زیادی را صرف کنید را به راحتی قفل یا مسدود کنید. با این افزونه شما می توانید محدودیت زمانی خاصی را اعمال کنید. در این حال شما به نحوی موثرتر روی کار های مهمتر خود تمرکز خواهید کرد.

 یکی از افزونه های کروم است که پس از نصب آن به عنوان صفحه شروع مرورگر شما قرار می گیرد. این افزونه هر روز یک تصویر زمینه و یک نقل قول جدید را روی صفحه اصلی شما قرار می دهد. این تصاویر و جملات زیبا به شما انگیزه و انرژی داده تا روز خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید. این افزونه نیز قابلیت هایی مانند Todolist یا همان لیست وظایف، ساعت و تقویم نیز دارد.

افزونه هایی برای وب گردی امن و راحت

 افزونه های کروم

این افزونه به شما این امکان را داده تا رمز های عبور خود را به حالت ایمن در مرورگر خود ذخیره کنید و به صورت خودکار برای ورود به سایت ها از آن استفاده کنید. با نصب این افزونه شما نیازی به یادآوری رمز عبور خود ندارید و به راحتی می توانید وارد حساب خود شوید.

یک افزونه بسیاری کاربردی که به شما این امکان را می دهد تبلیغات مزاحم وبسایت ها را مسدود کنید. این افزونه با بررسی کامل صفحات وب باز شده، تبلیغات را پیدا و نمایش آن را در مرورگرتان مسدود می کند. این کار باعث وبگردی راحت شما و همچنین افزایش سرعت اینترنت شما می شود. افزایش سرعت باز شدن صفحات وب نیز از مهمترین مزایایی است که این افزونه در اختیار شما قرار می دهد.

یکی از افزونه های کاربردی رفع اشتباهات نگارشی و گرامری است. این افزونه با بررسی متن شما با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، پیشنهاد هایی برای بهبود نوشتارتان ارائه می دهد.

Grammarly

افزونه ای برای مرورگر ها که جایگزنی برای AdBlock Plus است. این افزونه قدرتمند این توانایی را دارد که تبلیغات و Tracker های وب سایت ها را مسدود کند. با این افزونه صفحات وب را سریع تر باز می کنید.

 این افزونه به طور خودکار اتصال شما به وب سایت ها را به پروتکل ایمن HTTPS تغییر می دهد. با تغییر اتوماتیک پروتکل وب شما به HTTPS همه اطلاعاتی که بین شما و سایت مورد نظر در حال جا به جایی است رمزنگاری می شود.

افزونه های کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ها

این افزونه به شما امکان ادغام نرم افزار اینترنت دانلود منیجر با مرورگر را می دهد. با این افزونه می توانید آسان و سریع فایل های مختلف را دانلود کنید. نکته مهم که باید در نظر داشته باشید این است که استفاده از این افزونه در صورتی ممکن است که نرم افزار IDM را نصب داشته باشید.

افزونه مترجم

 این افزونه بسیار معروف و کاربردی این قدرت را دارد تا متون مختلف را در صفحات وب به زبان مختلف ترجمه کند. با نصب این افزونه در مرورگر شما می توانید متن های خود را به هر زبانی که خواستید ترجمه کنید؛ آن هم فقط با یک کلیک. علاوه بر آن قابلیت ترجمه متون در صفحات وب با نگه داشتن موس روی آن ممکن خواهد بود.

جمع بندی

مرورگر کروم با انبوهی از افزونه های کاربردی، باعث شده است قابلیت کروم به سطح قابل قبولی ارتقا پیدا کند. این افزونه ها در مدیریت تب ها، افزایش بهره وری، وبگردی ایمن و مدیریت دانلود کمک بسیار می کند. این لیست تنها گزیده ای از بهترین افزونه های کروم بود که به شما در داشتن تجربه  ای لذت بخش در وب گردی کمک می کند. فراموش نکنید با کمی جستجو می توانید گزینه های بهتری را نیز پیدا کنید. توجه داشته باشید که نصب بدون دلیل افزونه ها باعث کند شدن مرورگر می شود.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir