Wp Header Logo 428.png


منتشر شده در 20 تیر 1403 ساعت 14:31


قیمت اکستریم VX مشخص شد

بر اساس اطلاعات جدید از شرکت مدیران، قیمت اکستریم VX مشخص شده است و گران ترین مونتاژی کشور به زودی به بازار می آید.

اکستریم VX بزرگ ترین و گران ترین محصول مونتاژی کشور است که توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می شود. این خودرو در واقع همان اکسید VX است که در ایران به صورت ریبرند شده و با نشان اکستریم عرضه می شود. اکستریم VX پرچمدار شاسی بلند های گروه چری به حساب می آید چراکه هم قوای محرکه قدرتمندی دارد و هم امکانات بسیاری زیادی را می توان در این خودرو دید. مدت ها است که مدیران خودرو فرآیند رسانه ای عرضه این محصول به بازار را آغاز کرده است و حالا قیمت رسمی این کراس اوور بزرگ اعلام شده است. بر اساس اطلاعات واصله قیمت اکستریم VX سه میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و این یعنی شاسی بلند جدید مدیران خودرو با فاصله زیادی گران ترین خودروی مونتاژی بازار خواهد بود. شنیده ها حاکی از آن است که اولین شرایط فروش این خودرو اعلام شده و عرضه این کراس اوور از طریق نمایندگی های رسمی اکستریم در حال انجام است.

جدول قیمت اکستریم VX

نام خودرو قیمت نهایی (تومان)
اکستریم VX ۳,۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

ویدیو تست و بررسی و مشخصات

زیر کاپوت اکستریم VX در بازار ایران یک موتور ۲ لیتری مجهز به توربوشارژ و تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت دیده می شود که توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. گیربکس اکستریم وی ایکس نیز یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است که قدرت را به تمام چرخ های خودرو ارسال می کند و این یعنی کراس اوور جدید چری در ایران، یک شاسی بلند AWD به حساب می آید. سیستم تعلیق در این خودرو در محور جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصاله یا مولتی لینک است که انتظار می رود سواری نرمی را در این کراس اوور رقم بزند.

قیمت اکستریم VX مشخص شد

مهم ترین امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم VX عبارت اند از ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم های کمکی حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور های پارک جلو و عقب، سیستم کنترل فشار باد تایر ها(TPMS)، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور(BSD)، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار خروج از خط(LDW)، دستیار رانندگی نیمه خودران چری، کروز کنترل تطبیقی(ACC)، ترمز اضطراری اتوماتیک(AEB)، هشدار تصادف خودرو(CVW)، هشدار تصادف از عقب( RCW)، هشدار ترافیک عقب(RCTA)، سنسور نور و باران، نور پردازی داخلی، سیستم صوتی سونی، چراغ های تمام ال ای دی، مه شکن های جلو و عقب، نور بالا اتوماتیک، سیستم پایش کیفیت هوا داخل کابین، فیلتر N95، تهویه اتوماتیک ۳ ناحیه ای، بلوتوث، تنظیم حالات رانندگی، شارژ وایرلس، اپل کارپلی، اندروید اتو، دوربین ثبت وقایع، هدآپ دیسپلی، سیستم فرامین صوتی، کی لس استارت و ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، شیشه های جلویی عایق صدا، تنظیمات برقی صندلی راننده و سرنشین جلو و ردیف دوم، گرمکن و سردکن صندلی های جلو و ….

قیمت اکستریم VX مشخص شد

source

viraje.ir

توسط viraje.ir