Wp Header Logo 408.png
مشاهده این ویدئو در یوتیوب

نیسان قشقایی یک کراس اوور متوسط و ژاپنی است که به تازگی واردات آن توسط شرکت نامی خودرو آغاز شده است. در این گزارش به سراغ ویدیوی معرفی کراس اوور جدید نامی خودرو و نیسان در بازار ایران رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، شرکت نامی خودرو که تا کنون محصولات مختلفی از برند نیسان را بر عهده دارد، اخیرا تصمیم دارد تا نیسان قشقایی را وارد بازار کشور کند. نیسان قشقایی یک کراس اوور ژاپنی در کلاس طراحی C است که از سال ۲۰۰۶ روی خط تولید رفته و تا کنون سه نسل از آن در بازار های جهانی عرضه شده و سابقه حضور در بازار ایران را نیز دارد.

محصول جدید نیسان در ایران در حقیقت فیس لیفتی از نسل دوم این خودرو بوده که بر اساس پلتفرم CMF-CD گروه نیسان طراحی شده است. علت واردات این تیپ از نیسان قشقایی این است که سقف واردات، اجازه واردات جدیدترین نسل این خودرو را نمی دهد. در ادامه نگاه مختصری به مشخصات و امکانات به محصول جدید نسیان در بازار ایران خواهیم داشت.

طراحی نیسان قشقایی نامی خودرو

محصول جدید نیسان در بازار ایران، با اینکه محصول آنچنان جدید و بروزی نیست اما طراحی بسیار خوب و هماهنگی را دارد. نیسان قشقایی در نمای جلوی خود از چراغ های کشیده و جلو پنجره ای با خطوط کرومی بهره می برد که چهره ای تهاجمی را به این خودرو داده است. در نمای عقب نیز از خطوط شکسته و گوشه های تیز استفاده و عقب نیسان قشقایی طراحی به نسبت خشنی  پیدا کرده است.

با این حال طراحی داخل کابین محصول جدید نیسان در بازار ایران کمی ساده تر از طراحی بیرونی آن است و طراحی پیچیده ای را در این قسمت نمی بینیم. با این حال استفاده از فرمان دی کات و صفحه نمایش لمسی سیستم مالتی مدیا و  همچنین بهره مندی از متریال با کیفیت باعث شده است تا طراحی داخل کابین آن جلوه خوبی پیدا کند.

مشخصات فنی قشقایی وارداتی

همان طور که در ویدیوی معرفی نیسان قشقایی گفته شد، نیسان قشقایی نامی خودرو از یک پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که توان تولید ۱۵۱ اسب بخار قدرت و ۱۹۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولید شده در این خودرو از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود.

محصول جدید نیسان در بازار ایران از سیستم های مک فرسون و مولتی لینک در محور های جلو وعقب خود بهره می برد که باعث می شود بتوان با آن سواری نرمی را تجربه کرد. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت مصرف سوخت این خودرو است. نیسان قشقایی با اینکه از پیشرانه دو لیتری بهره می برد اما مصرف سوخت میانگین آن کمتر از ۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است که عدد بسیار خوبی است.

امکانات ایمنی و رفاهی نیسان قشقایی

همان طور که در ویدیوی نیسان قشقایی بیان شد، قشقایی نامی خودرو در کنار مشخصات خوبی که ارائه می دهد امکاناتی نظیر؛ دوربین ثبت وقایع، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، استارت دکمه ای، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، سانروف برقی، سنسور باران، دیلایت، نمایشگر لمسی ۶ اینچی، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش و… را در اختیار خریداران قرار می دهد. اما جای خالی امکاناتی نظیر کروز کنترل در این خودرو احساس می شود.

نوشته ویدیوی معرفی کراس اوور جدید نامی خودرو ؛ نیسان قشقایی اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir