دیدگاه‌ها برای چرا گروه بهمن اولین خودروساز دارای علامت استاندارد خدمات پس از فروش شد؟ بسته هستند

چرا گروه بهمن اولین خودروساز دارای علامت استاندارد خدمات پس از فروش شد؟

به گزارش پرشین خودرو، براساس گزارش سازمان ملی استاندارد ایران و بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶و در اجرای مصوبات شورای عالی استاندارد، گروه بهمن، موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری شده که بر این اساس می تواند از علامت استاندارد ایران برای فرآورده خودرو – شیوه ارائه خدمات

کد خبر : 36404
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 جولای 2024 - 22:51
Wp Header Logo 964png

به گزارش پرشین خودرو، براساس گزارش سازمان ملی استاندارد ایران و بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶و در اجرای مصوبات شورای عالی استاندارد، گروه بهمن، موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری شده که بر این اساس می تواند از علامت استاندارد ایران برای فرآورده خودرو – شیوه ارائه خدمات پس از فروش استفاده کند.  

پیرو همکاری و هماهنگی های انجام شده با سازمان ملی استاندارد در نهایت و پس از انجام ارزیابی نهایی، در مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ابتدا موفق به اخذ پروانه مدیریت کنترل کیفیت و سپس اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای کل مجموعه گروه بهمن شد.

ناگفته نماند، این گروه به صورت داوطلبانه در این فرایند مشارکت داشته و  اولین خودروسازی است که موفق به اخذ این پروانه شده است.

source

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.