هوندا سیویک Si مدل 2025 رونمایی شده و با اصلاحات و به روزرسانیهای مختصری همراه است. شاسی خودرو تیزتر شده و فضای داخلی نیز بهبود یافته است.
مهمترین ویژگی نسل جدید این است که گیربکس شش سرعته دستی آن حفظ شده است. قیمت خودرو با احتساب هزینه مقصد، به 31,045 دلار میرسد. هوندا سیویک Si مدل 2025 اوایل ماه آگوست عرضه میشود.
مشخصات فنی هوندا سیویک Si مدل 2025
سیویک Si تنها خودرو دنده دستی موجود در کلاس خود محسوب میشود و برای علاقمندان آن ساخته شده است. بنابراین، افزایش خروجی پیشرانه در نسخه فیسلیفت، اولویت هوندا نبوده است. گیربکس دستی سیویک Si با تطبیق دور موتور میتواند عملکرد را بهبود دهد.
درواقع همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ حفظ شده است، که 200 اسببخار قدرت و 260 نیوتنمتر گشتاور دارد. اما نکته مهم در این مدل، هندلینگ خودرو است. هوندا قول داده که سیویک Si جدید، بیشترین لذت رانندگی را برای مشتریان به ارمغان میآورد. این نسخه جدید، شاسی سفتتری دارد که شامل پایههای ستون B و قسمت پایینی و رکاب درهای عقب است. دمپرهای سیستم تعلیق نیز بر همین اساس دوباره کالیبره شدهاند. هوندا میگوید که این تغییرات سفتی پیچشی را افزایش دادهاند.
طراحی هوندا سیویک Si مدل 2025
تغییرات ظاهری خودرو شبیه همان چیزی است که قبلا در سیویک فیسلیفت شدهای که در ماه مه رونمایی شد، دیده بودیم. سپر جلو اصلاح شده و جلوپنجره پایینی نیز ظاهر متفاوتی دارد و شش ضلعی است. برای اطراف چراغهای مهشکن نیز پلاستیک سیاه کمتری استفاده شده است.
رینگهای Si طراحی جدید و پرههای دوبل دارند. این طراحی و رنگ مشکی مات، ظاهر خودرو را اسپرتتر نشان میدهد. تایرهای تابستانی با عملکرد بالا نیز دردسترس هستند که 300 دلار قیمت دارند.
کابین و امکانات هوندا سیویک Si مدل 2025
فضای داخلی خودرو، یه روزرسانی کمتری دارد و ویژگیهایی مانند پورتهای USB-C، اندرویداتو، اپل کارپلی و نمایشگر لمسی 9 اینچی دارد. نسخه Si، مانند تریم Sport Touring هیبرید، به دستیار گوگل مجهز شده و مالکان میتوانند از ویژگیهایی مانند گوگل مپ و گوگل استور استفاده کنند.
یک نمایشگر 10.2 اینچی در پشت آمپر نصب شده که فناوریهای بیشتری ارائه میدهد. برای اطلاعات بیشتر از وضعیت پیشرانه، یک آمپر برای بوست و آمپر نیروی G نیز وجود دارد.
صندلیهای اسپرت body-hugging نیز در نظر گرفته شده که به طور استاندارد گرمکن دارند.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
source