Wp Header Logo 1067.png


منتشر شده در 10 مرداد 1403 ساعت 13:00


فقط و فقط ۳۸۵ میلیون تومان ؛ با سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن آشنا شوید

جنگ قیمتی در هند بالا گرفته و برخی خودروسازان با عرضه تیپ‌هایی جدید که دارای قیمت‌های کمتری هستند، می‌خواهند مشتریان را به سمت نمایندگی‌های فروش خود بکشانند. در تازه‌ترین اقدام این چنینی، شرکت هندی ژاپنی ماروتی سوزوکی نسخه‌ای جدید از ایگنیس را با قیمتی پایین‌تر نسبت به قیمت مدل پایه قبلی معرفی کرده است. این نسخه رادیانس ادیشن نام دارد و با پرداخت تنها ۵۴۹ هزار روپیه، معادل حدود ۳۸۵ میلیون تومان، می‌توان آن را خریداری کرد.

ماروتی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن در مقایسه با تریم پایه قبلی، ۳۵ هزار روپیه قیمت کمتری دارد. با وجود این، این نسخه امکاناتی را ارائه می‌کند که مجموع ارزش آنها به ۳,۶۵۰ روپیه می‌رسد. این امکانات در نسخه پایه سیگما عبارتند از قالپاق مخصوص برای رینگ ۱۵ اینچی فولادی، بادگیر شیشه‌ها و تزیینات کرومی.

عرضه در سه تیپ

به طور کلی نسخه رادیانس ادیشن در سه تیپ سیگما، زتا و آلفا به فروش می‌رسد. در تیپ‌های زتا و آلفا از آپشن‌ های استفاده شده که در مجموع ۹,۵۰۰ روپیه قیمت دارند. پوشش جدید صندلی‌ها، بالشتک‌های مشکی، زه‌های مخصوص روی درها و بادگیر شیشه‌ها از جمله این آپشن‌ ها هستند.

مشخصات فنی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن

طبق انتظار در بخش فنی تغییر خاصی دیده نمی‌شود و ماروتی سوزوکی ایگنیس رادیانس ادیشن با همان موتور ۱.۲ لیتری بنزینی به فروش می‌رسد. این موتور ۸۳ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور دارد و با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک ترکیب می‌شود. از جمله رقبای این خودرو در بازار هند باید به هیوندای گرند i10 Nios و سیتروئن C3 اشاره کنیم.

ناگفته نماند جنگ قیمتی به دلیل افت تقاضا برای خودروهای جدید در بازار هند آغاز شده است. در واقع خودروسازان با این حربه می‌خواهند مشتریان را برای خرید محصولات خود و جلوگیری از افت فروش ترغیب کنند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir