یکی از زیر برندهای بی‌وای‌دی یعنی دنزا تصاویر جدیدی از سدان دنزا Z9 منتشر کرد. هنگامی که این خودرو مشغول تست‌های مختلف جاده‌ای بود، توسط افراد مشاهده شد. دنزا Z9 BYD قرار است تا چند ماه دیگر وارد بازار چین شود.

با تصاویر منتشر شده می‌‌توان تقریبا بخش ظاهری نسخه PHEV را مشاهده کرد. سپر جلویی در اندازه بزرگی ساخته شده و در کل طراحی دنزا Z9 BYD جذاب بنظر می‌رسد. قرار است نسخه BEV دنزا Z9 GT (station wagon) نیز وارد بازار شود‌.

علاوه بر موارد بالا، چراغ‌های جلو، چندین دوربین و کاپوت شیب‌دار جلب توجه می‌کنند. دستگیره‌های جمع‌شونده درب‌ها، ویژگی‌های تزیینی نیز روی درب‌ها به چشم می‌خورند. از آنجایی که دنزا Z9 یک سدان است، خطوط باریکی در بخش سقف به خود دیده و صندوق جاداری دارد.

این مطلب را نیز بخوانید: دنزا N9، پرچمدار جدید دنزا، در چین شناسایی شد

بخش پشتی دنزا Z9 به چراغ‌های کشیده و سپر نسبتا پایین مجهز شده است. بنظر می‌رسد که دنزا قصد داشته باشد به زودی فروش این محصول را در بازار آغاز کند. هنوز اطلاعات بیشتری درباره مشخصات آن در دسترس قرار نگرفته است ولی به محض انتشار، این اطلاعات را برایتان ارائه خواهیم کرد.

از نظر ابعاد نیز انتظار می‌رود که این محصول مشابه تریم station wagon باشد. نسخه دنزا Z9 GT ابعادی برابر با 5180/1990/1500 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3125 میلی‌متر دارد.

این خودروی برقی با سه موتور الکتریکی ساخته شده که 952 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. نسخه پلاگین هیبریدی نیز با سه موتور و قدرت 858 اسب بخار به همراه یک موتور دو لیتری ICE با قدرت 203 اسب بخار همراه می‌شود.

بر اساس اخبار، این خودرو علاوه بر چین در اروپا نیز عرضه می‌شود و نسخه نهایی دنزا Z9 GT station wagon نام خواهد داشت. در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد. لطفا نظرات خود را درباره دنزا Z9 GT station wagon با ما به اشتراک بگذارید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir