Wp Header Logo 641.png

خودرویی که نزدیک به سه دهه پیش، کلاس شاسی‌بلندهای لوکس تمام سایز را خلق کرد، اکنون بار دیگر آن را ارتقا می‌دهد. لینکلن نویگیتور2025 به عنوان پرچمدار این برند، با طراحی جسورانه جدید، فضای داخلی بازطراحی شده، ویژگی‌های شاخص و تجربیات متصل جدید وارد بازار می‌شود تا پناهگاه نهایی برای مشتریان در جاده و خارج از آن باشد.

به گزارش مجله ماشین، فضای داخلی نویگیتورترکیب بی‌نظیری از متریال‌های ممتاز و ویژگی‌های متصل، از جمله تجربه دیجیتال لینکلن است که از طریق نمایشگر پانوراما ۴۸ اینچی غوطه‌ور در طول داشبورد افقی جان می‌گیرد.

لینکلن ریجونهیت (Lincoln Rejuvenate) به عنوان یک “کیسه آبگرم ” عمل می‌کند و با تنظیم خودکار موقعیت صندلی با گزینه‌های گرمایش و ماساژ، کنترل آب و هوا، رایحه، صدا، نورپردازی و تصاویر گسترده، استرس را کاهش داده و تجربه‌ای آرامش‌بخش را در داخل خودرو ایجاد می‌کند.

این خودرو دو تم جدید لینکلن بلک لیبل را معرفی می‌کند که هر کدام با دقت انتخاب و با مواد اولیه ممتاز ساخته شده‌اند. همچنین راحتی ردیف جلو را برای سرنشینان ردیف دوم به ارمغان می‌آورد.

از جلوپنجره جسورانه و امضای آن گرفته تا درب عقب تقسیم‌شده منحصر به فرد لینکلن، هر اینچ از نویگیتورجدید ترکیبی از طراحی شیک و پیچیده و امکانات مدرن است. با درب عقب تقسیم‌شده، سه چهارم بالای درب مانند یک درب عقب سنتی بالا می‌رود، در حالی که یک چهارم پایین مانند یک درب عقب معمولی پایین می‌آید و بارگیری و تخلیه را بدون ریختن وسایل در پارکینگ آسان‌تر می‌کند یا فضا را به یک محل نشیمن راحت برای خانواده تبدیل می‌کند.

دیان کراگ، رئیس لینکلن، می‌گوید: نویگیتور پرچمدار برند لینکلن است و بیانگر نهایت آرامش ما است. نویگیتورجدید بیش از یک خودرو است؛ می‌تواند به خانه‌ای دور از خانه و فضایی سوم تبدیل شود که مشتریان را به شیوه‌ای کاملاً جدید در جاده و خارج از آن جوانسازی می‌کند.

ارتباط بی‌دغدغه بیشتر

تجربه دیجیتال لینکلن از طریق نمایشگر پانوراما ۴۸ اینچی که به دور راننده طراحی شده است تا ساده و بصری باشد، زنده می‌شود. نمایشگر پانوراما بلند شده اطلاعات را نزدیک‌تر به خط دید راننده قرار می‌دهد تا به حفظ تمرکز روی جاده کمک کند. دستیار گوگل به عنوان دستیار صوتی پیش‌فرض برای کنترل آب و هوا، ناوبری و موسیقی عمل می‌کند. فرمان‌های صوتی و کنترل‌های شست روی فرمان استفاده از سیستم را آسان‌تر می‌کنند و صفحه نمایش لمسی ۱۱.۱ اینچی همیشه به عنوان پنل کنترل در دسترس است.

این سیستم برای کمک به شما در حفظ ارتباط طراحی شده است و دسترسی آسان به موسیقی، پادکست، ویدئو و برنامه‌های بازی از فروشگاه Google Play را در زمانی که خودرو پارک شده است فراهم می‌کند. اپل کارپلی و اندروید اتو نیز استاندارد هستند. نویگیتور را به عنوان فضای سومی برای حفظ ارتباط بین خانه و محل کار، جایی برای آرامش پس از یک روز شلوغ یا قبل از یک سفر طولانی در نظر بگیرید.

لینکلن نویگیتور
نمای جانبی لینکلن نویگیتور

ویژگی جدید برای تجربه دیجیتال لینکلن در نویگیتور ، حالت پانوراما است که هنگام پارک خودرو، برنامه‌های ویدیویی و بازی را در دو طرف نمایشگر پانوراما پخش می‌کند. این ویژگی جدید باعث می‌شود نویگیتور بیشتر به یک مرکز برای موسیقی، پادکست، بازی و برنامه‌های بهره‌وری در خارج از خانه تبدیل شود.

این سیستم که به راحتی شخصی‌سازی می‌شود، امکان نمایش مهم‌ترین اطلاعات خودرو را در جایی که دیدن آن آسان‌تر است، فراهم می‌کند. همچنین می‌توان برای هر راننده پروفایل ایجاد کرد و آن را به یک کلید فیزیکی یا تلفن همراه مرتبط کرد تا تنظیمات ترجیحی هنگام ورود راننده به خودرو نمایش داده شود. پروفایل‌ها می‌توانند شامل برنامه‌های مورد علاقه و همچنین تنظیمات از جمله تنظیمات صندلی، فرمان و آینه‌ها باشند.

گوگل مپ یکپارچه شده است و به‌روزرسانی‌های ترافیک بلادرنگ، شرایط جاده، مسیرهای پویا و سازگار با محیط‌زیست و نقاط مورد علاقه را ارائه می‌دهد. فناوری بی‌سیم ۵G اتصال سریع را به همراه می‌آورد و چهار سال اتصال ممتاز لینکلن برای ارائه بهترین تجربه ممکن در خودرو گنجانده شده است.

سالن ماساژ لینکلن نویگیتور!

لینکلن ریجونهیت با ترکیب بینایی، صدا، لمس و رایحه به ایجاد نهایت آرامش در خودروی شما کمک می‌کند تا رانندگان بتوانند در طول سفرهای طولانی یا پس از یک روز کاری شلوغ انرژی دوباره کسب کنند. تجربه چند حسی در نویگیتور می‌تواند به کاهش استرس و ایجاد آرامش در داخل خودرو کمک کند.

در حالت پارک، ضربه زدن روی صفحه نمایش یک تجربه پنج یا ده دقیقه‌ای ریجونهیت را فعال می‌کند. صندلی راننده به عقب می‌لغزد، خم می‌شود، کمی گرم می‌شود و شروع به ماساژ می‌کند. فرمان بالا می‌رود و دور می‌شود. و تصاویر آرام‌بخش صفحه مرکزی و نمایشگر پانوراما را پر می‌کنند و با نورپردازی محیطی و صداهای آرامش‌بخش همراه با رایحه‌ای ظریف در کابین تکمیل می‌شوند. ویژگی رایحه دیجیتال استاندارد لینکلن در شاسی‌بلند نویگیتور جدید منحصر به فرد است.

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

مدیتیشن آبشار آرامش یک آبشار دورافتاده را ارائه می‌دهد، زیرا آب مجازی روی صفحه پانوراما جاری می‌شود. شفق قطبی شامل دو فاز بصری است، یکی دریاچه‌ای کوهستانی در هنگام طلوع خورشید و دیگری نوارهایی از نور سبز که در آسمان شب جریان دارند. عناصر یک سفر انتزاعی با عناصر کلاسیک آب، زمین، هوا و آتش است.

نویگیتور جدید با یک تجربه مدیتیشن آبشار در همکاری با صدای آرامش بخش از پیش بارگذاری شده است؛ دو تم ریجونهیت دیگر – شفق قطبی و عناصر – با خرید همراه هستند. مشتریان نویگیتور از یک اشتراک یک ساله رایگان در Calm، اپلیکیشن پیشرو برای کمک به خواب بیشتر، استرس کمتر و زندگی آگاهانه‌تر، و همچنین یک کتابخانه رو به رشد از برنامه‌های سلامت روان مبتنی بر شواهد دیجیتال لذت خواهند برد.

زندگی فراتر از ردیف جلو

نویگیتور با ظرفیت صندلی برای حداکثر هشت نفر طراحی شده است تا سفر درجه یک را برای هر سه ردیف فراهم کند.

درب عقب تقسیم‌شده تمام جدید و منحصر به فرد لینکلن با باز شدن خودکار با Open on Approach باز می‌شود. هنگامی که کلید فوب یا تلفن همراه به عنوان کلید تا چهار ثانیه وارد منطقه اختصاصی پشت درب می‌شود، درب عقب باز می‌شود تا دسترسی آسان به فضای بار را فراهم کند. این سیستم را می‌توان برای باز کردن درب عقب نیز برنامه‌ریزی کرد.

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

صندلی‌های سفارشی برقی ردیف دوم موجود، راحتی صندلی‌های کاپیتان قابل تنظیم برقی، گرم شونده، تهویه شده و ماساژدار را برای سرنشینان ردیف دوم به ارمغان می‌آورند. صندلی‌های ردیف دوم برقی Power Pitch® و Slide دسترسی به ردیف سوم را به سادگی فشار دادن یک دکمه آسان می‌کند. صندلی نیمکت ردیف دوم نیمه برقی اختیاری است.

صندلی نیمکت لمسی نرم لینکلن تاشو ۴۰/۲۰/۴۰ در ردیف سوم، راحتی برای سه نفر یا دو نفر را فراهم می‌کند، در حالی که همچنان فضای حمل و نقل برای اشیاء بلند مانند اسکی را فعال می‌کند. و صندلی‌های گرم شده ردیف سوم موجود است.

مدیریت درب عقب بار موجود یک قفسه برای ذخیره سازی چند سطحی بار، یک میز شیک در طول گردهمایی‌های درب عقب و یک پشتی صندلی روی درب عقب با ظرفیت ۵۰۰ پوند ایجاد می‌کند.

فضای داخلی

لینکلن نویگیتور استاندارد جدیدی تعیین خواهد کرد و با تبدیل فضای داخلی به فضای سوم نهایی برای آرامش و جوانسازی ادامه خواهد داد. طراحی داخلی و فناوری به طور یکپارچه با هم ترکیب می‌شوند تا یک کابین بدون شلوغی ایجاد کنند که اثر آرامش‌بخش دارد.

طراحی دقیق و دقیق داخلی از لحظه ای که مشتری روی صندلی راننده می‌نشیند و فرمان تخت بالا و پایین را می‌گیرد، آشکار می‌شود.

لینکلن نویگیتور
فضای داخلی لینکلن نویگیتور

شکل منحصر به فرد فرمان چرم پیچیده و گرم شده وولسدورف دید را فراتر از نمایشگر پانوراما ۴۸ اینچی امکان‌پذیر می‌کند و آن را بلند و به جلو می‌راند تا آن را در خط دید راننده به جاده قرار دهد. دو بلندگو، بخشی از سیستم صوتی Revel® Ultima 3D 28 بلندگو، به عنوان جواهراتی در دو طرف نمایشگر عمل می‌کنند.

مشتریان همچنان از صندلی راننده قابل تنظیم برقی ۲۴ جهته لذت خواهند برد، در حالی که سرنشین جلو دارای صندلی قابل تنظیم برقی ۲۲ جهته است. در تمام مدل‌ها، صندلی‌های ردیف جلو گرم، تهویه شده و ماساژدار هستند. مدل‌های لینکلن بلک لیبل صندلی‌های ۳۰ جهته Perfect Position امضای برند را اضافه می‌کنند.

کنترل‌های صوتی و آب و هوا برای سرنشینان ردیف دوم و تا ۱۴ پورت USB، از جمله چهار عدد در ردیف دوم و چهار عدد در ردیف سوم وجود دارد. مشتریان بلک لیبل می‌توانند از پد شارژ بی‌سیم ردیف دوم موجود لذت ببرند.

معرفی دو تم جدید لینکلن بلک لیبل

به تم دعوت لینکلن بلک لیبل  با فضای داخلی چرم مشکی اونیکس، سقف اَبُنوس و لهجه‌های چوبی خایا دو گزینه جدید بلک لیبل با طراحی دقیق و غنی برای سال ۲۰۲۵ اضافه شده است. مطابق با استانداردهای لینکلن بلک لیبل، تمام تم‌ها با دقت طراحی شده‌اند و از مواد اولیه ممتاز برای ایجاد نهایت لوکس لینکلن استفاده می‌کنند.

مارسیا سالزبرگ، طراح ارشد رنگ و مواد لینکلن، می‌گوید: «لینکلن بلک لیبل تجربه مالکیت نویگیتور را افزایش می‌دهد و تم‌های جدید، Enlighten و Atmospheric، فرصت‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی بیشتر و بیان خود مشتریان ارائه می‌دهند. ترکیب رنگ‌ها و بافت‌ها برای ایجاد فضایی آرام‌تر طراحی شده‌اند.»

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

تم Enlighten که زیبایی طلوع خورشید و آغاز یک روز جدید را جشن می‌گیرد، با روکش‌های چرمی Warm Horizon، بژ روشن با لوله کشی و دوخت خاکستری و لهجه‌های چوبی توس لیزری برش خورده تجهیز شده است. فرش قهوه‌ای و سقف اَبُنوس محیط Enlighten را تکمیل می‌کنند.

تم Atmospheric که الهام گرفته از رنگ یک روز طوفانی است، با روکش‌های چرمی خاکستری کریستال نمک، سقف خاکستری کریستال نمک و کف سیاه تکمیل می‌شود. روکش‌های چوبی خاکستر و لهجه‌های مسی درخشان ظرافت بی‌نظیری می‌افزایند. مانند سایر تم‌های لینکلن بلک لیبل، Atmospheric شامل یک کنسول عقب پوشیده شده با چرم و همچنین صندلی‌های چرمی گرم شده ردیف سوم، صندلی‌های کاپیتان گرم و تهویه شده ردیف دوم و پد شارژ بی‌سیم است.

برای اولین بار، ظرافت لینکلن بلک لیبل با تم Atmospheric Lincoln Black Label به نمای بیرونی خودرو گسترش می‌یابد. لهجه‌های مسی درخشان روی جلوپنجره و نشان گلگیر و همچنین چرخ‌های آلومینیومی ۲۴ اینچی مسی درخشان منحصر به این تم هستند.

ظاهری جسورانه و مطمئن

سبک جسورانه طراحی لینکلن نویگیتور را تعریف می‌کند. قسمت جلوی پویا و مطمئن آن با یک جلوپنجره امضا با نوار نوری یکپارچه که به صورت ایستاده و قوی قرار دارد، برجسته شده است و ظاهر مطمئن و مدرن ارائه می‌دهد که در سراسر خط تولید سازگار است. نوار نوری با نزدیک شدن خودرو از مرکز به سمت بیرون روشن می‌شود که بخشی از توالی استقبال لینکلن امبریس است. چراغ‌های عقب جدید تمام عرض نیز به همین ترتیب عمل می‌کنند و صندلی راننده و آینه‌ها به صورت خودکار به تنظیمات دلخواه تنظیم می‌شوند.

خط سقف مخروطی و ریل‌های سقف یکپارچه به خودرو کمک می‌کند تا یک پروفایل مدرن ایجاد کند. کروم سنتی حذف شده است و لهجه‌های آلومینیومی ساتن برای ظاهر بیرونی مدرن اضافه شده است.

لینکلن نویگیتور
نمای عقب لینکلن نویگیتور

چراغ‌های عقب تمام عرض در سراسر درب عقب پخش می‌شوند که با نشان سه‌بعدی روبرو هستند که به عنوان بخشی از Lincoln Embrace روشن می‌شود و توسط کهکشانی از ستاره‌های لینکلن لیزر حک شده روی پنل عقب پشتیبانی می‌شود.

در حالی که چرخ‌های ۲۲ اینچی استاندارد هستند؛ چرخ‌های آلومینیومی ۲۴ اینچی مشکی براق یا نیکل براق برای اولین بار در نویگیتور موجود است.

برای سبک اسپرت‌تر، پکیج ظاهر جت موجود چرخ‌های آلومینیومی مشکی براق ۲۲ اینچی منحصر به فرد، به علاوه لهجه‌های بیرونی مشکی روی قالب کمربند، جلوپنجره، سپر جلو، رک سقف و نشان لینکلن پکیج ظاهر جت را ارائه می‌دهد.

سفرهای بی‌دغدغه

رانندگی آزادراهی دست آزاد لینکلن بلو کروز در نویگیتور استاندارد است. از آنجایی که BlueCruise به ترمز، شتاب و فرماندهی کمک می‌کند، این سیستم به کاهش برخی از استرس‌های رانندگی کمک می‌کند و به مشتریان کمک می‌کند تا با انرژی بیشتری به مقصد برسند.

جدیدترین نسخه BlueCruise رانندگی نرم‌تر و زمان بیشتر در حالت آزاد دست را به طور متوسط امکان‌پذیر می‌کند. این سیستم شامل ویژگی‌های جدیدی مانند Lane Change Assist است که به راننده اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی چراغ راهنما هنگام پاک بودن مسیر، بدون دست تغییر مسیر دهد، و In-Lane Repositioning که با تغییر ظریف از وسایل نقلیه در خطوط مجاور کمک می‌کند تا فضای بیشتری فراهم کند.

مشتریان نویگیتور می‌توانند به مدت چهار سال پس از خرید خودرو به BlueCruise دسترسی داشته باشند. BlueCruise همچنین در کل پورتفولیوی لینکلن موجود است.

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

ویژگی‌های جدید کمک راننده برای نویگیتور شامل Turn Signal View است که نمای دوربین از خط مجاور را هنگام فعال شدن چراغ راهنما روی نمایشگر پانوراما ۴۸ اینچی نمایش می‌دهد. Intersection Assist می‌تواند هنگام تلاش برای چرخش به چپ، ترافیک متقاطع را تشخیص دهد. اگر سیستم وسیله نقلیه متقاطع را تشخیص داد، یک هشدار شنیداری ارائه می‌دهد و ترمزها را اعمال می‌کند.

در تمام مدل‌ها، موتور V6 3.5 لیتری دو توربوشارژ با ۴۴۰ اسب بخار و ۵۱۰ پوند فوت گشتاور، چهار چرخ محرک استاندارد و سیستم تعلیق تطبیقی با میرایی کنترل شده مداوم، نویگیتور را به خودروی نهایی برای حمل خدمه خود در سفرهای خود تبدیل می‌کند.

نویگیتورهمچنین به ویژگی‌های بی‌دغدغه مانند Pro Trailer Backup Assist مجهز است که به حتی رانندگان مبتدی کمک می‌کند تا تریلر خود را در نقاط تنگ مانور دهند، و Trailer Hitch Assist که اتصال تریلر شما را آسان می‌کند. پکیج یدک کش تریلر سنگین موجود ظرفیت یدک کشی را بدون نیاز به میله تراز بار به ۸۷۰۰ پوند افزایش می‌دهد.

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

مشخصات فنی

نویگیتور با موتور V6 3.5 لیتری دو توربوشارژ با قدرت ۴۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ پوند فوت، استاندارد چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی با میرایی کنترل شده مداوم، سواری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

سیستم کنترل پایداری پیشرفته لینکلن (AdvanceTrac® with Roll Stability Control™) به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (Electronic Brakeforce Distribution) و سیستم کنترل کشش (Traction Control) به بهبود پایداری و کنترل خودرو کمک می‌کنند.

نویگیتور همچنین به سیستم کمک پارک فعال (Active Park Assist) مجهز است که به راننده کمک می‌کند تا به صورت خودکار در پارک‌های موازی و عمودی پارک کند. سیستم دوربین دید ۳۶۰ درجه نیز دید کامل اطراف خودرو را فراهم می‌کند.

لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

امکانات رفاهی و ایمنی

نویگیتور با طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز شده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • سیستم صوتی پیشرفته Revel® Ultima 3D با ۲۸ بلندگو
  • سیستم تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای با فیلتر هوای HEPA
  • صندلی‌های جلو گرم و تهویه شده با ماساژ
  • سقف پانوراما برقی
  • سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای
  • سیستم هشدار برخورد جلو با ترمز خودکار اضطراری
  • سیستم هشدار خروج از خط
  • سیستم حفظ خودرو بین خطوط
  • سیستم تشخیص عابر پیاده
  • سیستم هشدار نقطه کور
  • سیستم هشدار ترافیک پشت خودرو
  • کیسه‌های هوای جلو، جانبی و پرده‌ای
  • سیستم کنترل فشار باد تایر
  • سیستم پایش فشار باد تایر
لینکلن نویگیتور
لینکلن نویگیتور

قیمت و عرضه

قیمت لینکلن نویگیتور۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در محدوده قیمت شاسی‌بلندهای لوکس تمام سایز قرار گیرد. این خودرو در اواخر سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد.

با ترکیب طراحی جسورانه، فناوری پیشرفته، فضای داخلی لوکس و عملکرد قدرتمند، لینکلن نویگیتور۲۰۲۵ به عنوان یک انتخاب برتر برای مشتریانی که به دنبال یک شاسی‌بلند لوکس و مجلل هستند، مطرح می‌شود.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir