Wp Header Logo 650.png


منتشر شده در 28 مرداد 1403 ساعت 18:00


نسخه ویژه از TVS iQube معرفی شد ؛ اسکوتری تولید محدود با قیمت پایه ۸۴ میلیون تومان

شرکت TVS به مناسبت هفتاد و هشتمین سالگرد استقلال هند، نسخه‌ی ویژه‌ای از اسکوتر الکتریکی محبوب خود یعنی iQube را با نام «جشن استقلال» معرفی کرده است. این نسخه شامل دو مدل iQube و iQube S می‌شود که به ترتیب با قیمت‌های ۱۲۰ هزار روپیه و ۱۲۹ هزار روپیه عرضه خواهند شد. با نرخ روز ارز این ارقام معادل حدوداً ۸۴ و ۹۰ میلیون تومان هستند.

ویژگی‌های نسخه‌ جشن استقلال

این نسخه‌ی ویژه از اسکوتر iQube به‌ صورت محدود و در تعداد تنها ۱۰۰۰ دستگاه از هر مدل تولید خواهد شد. برای جذابیت بیشتر، این نسخه با ترکیب رنگی خاص و طرحی دوگانه از رنگ‌های نارنجی و مشکی عرضه می‌شود تا آن را از مدل‌های معمولی متمایز ‌کند. این ترکیب رنگ جذاب، جلوه‌ای خاص و جذاب به اسکوتر هندی بخشیده است.

مشخصات فنی TVS iQube

از نظر فنی، نسخه‌ ویژه جشن استقلال هیچ تفاوتی با مدل استاندارد iQube ندارد. باتری، موتور، شاسی، سیستم تعلیق و ترمزها بدون تغییر باقی ‌مانده‌اند. این نسخه از TVS iQube همچنان از باتری ۳.۴ کیلووات ساعتی بهره می‌برد و قدرت حداکثری ۴.۴ کیلووات (معادل ۵.۹ اسب بخار) و ۱۴۰ نیوتن ‌متر گشتاور را ارائه می‌دهد. به طور کلی باید گفت که نسخه ویژه جشن استقلال امکان تجربه سواری مشابه با مدل استاندارد را در قالبی متفاوت و خاص فراهم می‌کند.

آنطور که اعلام شده، پیش‌فروش نسخه‌ جشن استقلال iQube از تاریخ ۱۵ آگوست آغاز می‌شود. تحویل سفارشات نیز به ترتیب اولویت ثبت‌ نام‌ها از ۲۶ آگوست شروع خواهد شد. با توجه به محدودیت تیراژ تولید، این مدل به‌ صورت «اولین نفر، اولین سرویس» به خریداران اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است شرکت TVS جزو قدیمی‌ترین سازندگان موتورسیکلت در هند بوده و آمار فروش سالانه آن به چیزی بالغ بر سه میلیون دستگاه می‌رسد. این شرکت در سال ۱۹۱۳ تأسیس شده و از لحاظ درآمد، رتبه سوم را در بین رقبای داخلی دارد. جالب است بدانید که محصولات این شرکت هندی به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می‌شود. در کنار موتورسیکلت و اسکوتر، این شرکت در زمینه تولید اتوریکشا (وسایل نقلیه سه چرخ مخصوص حمل مسافر و بار) نیز فعالیت دارد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir