به گزارش پرشین خودرو، شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، بازوی اجرایی خدمات پس از فروش هیوندای شرکت کرمان موتور، اولین المپیاد مشاوران سرویس و کارشناسان پذیرش هیوندای این شرکت را برگزار کرد. مراسم اختتامیه با حضور مدیران نمایندگیهای مجاز و مشاوران سرویس و مدیران شرکت KTL، در محل هتل المپیک برگزار شد.
برگزاری این المپیاد بر اساس استانداردهای شرکت هیوندای و شرکت کرمان موتور با اجرای آزمون کتبی و عملی شبیهسازی شده در روزهای پنجشنبه ۲۵ مرداد و جمعه ۲۶ مرداد، انجام شد. مراسم اختتامیه این رویداد نیز با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جوایز به برگزیدگان به پایان رسید.
در برنامه مراسم اختتامیه، از منتخبان کمپین مسئولیت اجتماعی شرکت که سال گذشته مطرح شده بود، به نامهای KTL قهرمان، KTL هنرمند و KTL خلاق تقدیر شد. همچنین در این گردهمایی از نمایندگان برتر سال ۱۴۰۲ با اهدای تندیس و لوح سپاس، قدردانی شد.
مجید بخشایش مدیرعامل شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو(KTL)، در این مراسم با بررسی وضع موجود و اشاره به مسیر آینده شرکت، خبر داد: شرکت KTL برای واردات خودروهای هیوندای مدل جدید در سال جاری برنامهریزی کرده است.
وی به تامین قطعات اصلی خودروهای هیوندای نسلهای قدیم تا نسل جدید طبق گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: رسالت شرکت KTL، تامین قطعات اصلی با کیفیت و ارائه گارانتی تعویض برای قطعات است. بنابراین مالکان خودروهای هیوندای نگرانی کمبود قطعات در کشور را نداشته باشند.
یادآور می شود که شرکت تجارت بینالمللی و پشتیبانی کرمان خودرو(کیتیال KTL)، بازوی واردات کرمان موتور که در واردات و ارائه خدمات خودروهای هیوندای در بازار سابقه طولانی دارد، سه هزار خودروی هیوندای را آماده ورود به بازار کرده که ۸۰۰ دستگاه آن هیوندای کونا است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0