Wp Header Logo 850.png

نام کاربری اینستاگرام شما که به آن آیدی گفته می شود، نقش مهمی را به عنوان نقطه تماس اولیه بین شما و مخاطبان مورد نظرتان در پلتفرم شبکه های اجتماعی در سراسر جهان ایفا می کند. برای تضمین حضور آنلاین یکپارچه، بهبود قابلیت جست و جو و حفظ هویت برند خود، حفظ ثبات در نام کاربری خود در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی ضروری است. این راهنما بینش هایی در مورد ایجاد یک اسم پیج اینستا برای کسب و کار حرفه ای ارائه می دهد.

چرا انتخاب اسم پیج اینستا برای کسب و کار مهم است؟

هنگام ایجاد حضور اجتماعی آنلاین، مهم است که اهمیت اسم پیج اینستا خود را در نظر بگیرید. اسم پیج اینستا شما به عنوان نقطه تماس اولیه بین شما و مخاطبان دیجیتال شما عمل می کند و درک آن ها از برند شما را در پلتفرم های مختلف شکل می دهد. بنابراین، انتخاب دقیق اسمی که هویت برند شما را به طور موثر منعکس کند، ضروری است.

خواه شما یک کسب و کار تاثیرگذار دارید و یا خالق اثرات هنری هستید، اسم پیج شما باید این اهداف را دنبال کند:

  1. به وضوح ارتباط برقرار کنید که چه کسی هستید و چه می کنید.
  2. برند خود را با برجسته کردن پیشنهادات منحصر به فرد آن از رقبا متمایز کنید.
  3. با فالوور های فعلی خود در ارتباط باشید و مخاطبان جدیدی جذب کنید.
  4. یک روایت برند قوی ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شده و تاثیری ماندگار بر جای بگذارد.

انتخاب نام کاربری مناسب نیاز به ملاحظات سنجیده و برنامه ریزی استراتژیک دارد تا اطمینان حاصل شود که نام کاربری به طور یکپارچه با هویت برند شما مطابقت دارد. هنگامی که یک نام کاربری را انتخاب کردید، یکنواختی بسیار مهم است، بنابراین مهم است که به دسته انتخابی خود پایبند باشید تا به رسمیت شناختن برند خود را حفظ کنید.

شناسایی اسم پیج اینستا برای کسب و کار

اسم پیج اینستا برای کسب و کار

با ارزیابی مختصری از برند خود شروع کنید و به سوالات اساسی زیر رسیدگی کنید:

  • ماهیت کسب و کار شما چیست و جوهره اصلی آن را چه چیزی تشکیل داده است؟
  • چه پیشنهاد هایی به عموم مردم ارائه می دهید؟
  • آیا درگیر ارائه خدمات، مهارت ها، فروش محصولات یا هر فعالیت دیگری هستید؟

کسب این اطلاعات پایه محکمی برای جلسه طوفان فکری شما ایجاد می کند و ارزش کلی آن را افزایش می دهد.

شناسایی اسم پیج اینستا برای اینفلوئنسر ها

وقتی نوبت به شناسایی نام‌ های کاربری اینستاگرام برای بلاگر و اینفلوئنسر می‌ رسد، نه تنها کار هایی را که تا اینجا ذکر شد، انجام دهید، بلکه مرز های بین حضور آنلاین شخصی و حرفه ‌ای خود را نیز مشخص کنید. هیچ رویکرد قطعی برای این تمایز وجود ندارد. نکته کلیدی این است که تعیین کنید چگونه می خواهید در قلمرو دیجیتال درک شوید، چه به عنوان «برند» خود، چه به عنوان فردی فرا تر از پلتفرم یا ترکیبی از هر دو.

توسعه نام کاربری اجتماعی شما

توسعه نام کاربری

اکنون که جنبه ‌های انتزاعی ‌تری را که بر نام کاربری شما تاثیر می ‌گذارند، درک کرده‌ اید، بیایید به جزئیات ایجاد یک اسم پیج اینستا برای کسب و کار بپردازیم.

اسم پیج اینستاگرام شما باید به طور ایده‌آل نشان دهنده نام برند شما یا یک عبارت یا برند باشد. با این حال، استثنا هایی برای این دستورالعمل وجود دارد. گاهی اوقات، استفاده از تنها نام تجاری شما ممکن است امکان پذیر نباشد. به عنوان مثال، معمولا متوجه می شوید که نام کاربری مورد نظر شما قبلا گرفته شده است. اگر نام تجاری شما مخفف است، بسیار شبیه به برند دیگری است، املای آن دشوار است یا بیش از حد طولانی است، توصیه می شود گزینه های جایگزین را در نظر بگیرید. اگر انتخاب اول شما در دسترس نیست، ناامید نشوید. راه‌ های زیادی برای دستیابی به اسمی عالی برای اینستاگرام وجود دارد.

درک اصول

هنگام انتخاب اسم پیج اینستا برای کسب و کار خود، دستورالعمل ها و بهترین این روش ها را در نظر بگیرید:

  • اسم پیج اینستا نباید بیش از 30 کاراکتر باشد و فقط می تواند شامل حروف، اعداد، نقطه و زیرخط باشد. از طرف دیگر، نام پروفایل اینستاگرام شما می‌ تواند شامل کاراکتر های خاص، ایموجی ‌ها و فونت‌ های مختلف باشد.
  • اسم پیج اینستا به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند، به این معنی که @PLANOLY و @planoly به یک مقصد منتهی می شوند.
  • خواه نام تجاری شما رایج باشد یا انتزاعی، سعی کنید یک کلمه کاربردی یا توصیفی را قبل یا بعد از آن به کار ببرید تا از کاربران خواسته شود (مانند @EatVoraciously، @ShopGenara).
  • از استفاده از چندین زیرخط و اعداد متوالی خودداری کنید، مگر اینکه بخشی از استراتژی برندسازی شما باشد، مانند @1927smores.
  • همیشه نام کاربری را انتخاب کنید که در همه پلتفرم ‌های اجتماعی مورد نظر در دسترس باشد و املا و فاصله را در همه پلتفرم ‌ها حفظ کنید.

هنگام انتخاب یک نام کاربری، از صنعت، جایگاه یا مهارت های خود برای ایجاد آیدی اینستاگرام به یاد ماندنی برای برند استفاده کنید. در اینجا چند الگو وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

پیشنهاد اسم پیج اینستا

  • پیشنهاد اسم پیج اینستا برای کسب و کار

سفر: @[Brand]Travel، @Visit[Brand]، @Book[Travel]، @Stay[Brand]

زیبایی/سلامتی: @[Brand]Beauty، @Live[Brand]، @[Brand]Salon

پوشاک: @Shop[Brand]، @[Brand]Style، @Wear[Brand]

غذا/نوشیدنی: @Eat[Brand]، @DineAt[Brand]، @Drink[Brand]

  • پیشنهاد اسم پیج اینستا برای اینفلوئنسر ها

عمومی: @[Brand]Official، @Real[Brand]، @Just[Brand]

هنر/سرگرمی: @ListenTo[Brand]، @By[Brand]، @Play[Brand]

اخبار/رسانه: @[Brand]Live، @[Brand] Media، @Watch[Brand]

اسم پیج اینستا شما فقط یک «@» فاصله دارد، پس با اطمینان انتخاب خود را انجام دهید. به یاد داشته باشید، بهترین نام کاربری نامی است که بدون زحمت از صفحه کلید خارج شود و به طور یکپارچه در محتوای شما ادغام شود.

جمع بندی

انتخاب اسم اینستاگرام به نظر آسان و ساده به نظر می رسد؛ اما این یک باور اشتباه است و نکات بسیاری وجود دارد که شما در حین انتخاب اسم پیج اینستا برای کسب و کارتان به آن ها دقت کنید. انتخاب آیدی مناسب می تواند کمک شایانی به پیج کسب و کار شما کند و باعث شود تا بیشتر دیده شوید. همچنین برخی از نام ها وجود دارند که به خوبی در ذهن می مانند و برای مخاطب بسیار عالی هستند. امیدواریم با مطالعه این راهنما توانسته باشید به خوبی متوجه نکات شده باشید و آن ها را رعایت کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir