Fotojet644638600133714203015

پس از ثبت رکورد سریع‌ترین خودروی جمع‌وجور در پیست نوربورگ‌رینگ، حالا آئودی RS3 برای ورود به بازار آماده می‌شود. البته این مدل را باید نسخه به روز رسانی شده از مدل فعلی دانست. برخلاف اهالی آمریکا، مشتریان اروپایی می‌توانند نسخه هاچ‌بک آئودی RS3 را هم خریداری کنند.

طراحی آئودی RS3 مدل 2025

آئودی RS3 در نمای جلو به واسطه طراحی جدید جلوپنجره با اجزای لوزی شکل، چراغ‌های جلو با چیدمان ماتریسی اجزای LED و الگوی قابل انتخاب دیلایت، تیغه‌های عمودی ورودی هوا و سه هواکش در پایین سپر جلو، از مدل قبلی متمایز شده است. به نظر آئودی، RS3 جدید به کواترو S1 پایکس پیک 1987 شباهت دارد. البته باید اعتراف کنیم که شباهت احتمالی بین این دو خودرو به آسانی قابل تشخیص نیست.

گرافیک جدید چراغ‌های عقب به همراه دو شبرنگ عمودی در دو طرف و یک شبرنگ در دیفیوزر، طراحی این بخش را تغییر داده است.

علاوه بر رنگ‌های سبز Kyalami، خاکستری Kemora، آبی Ascari و قرمز Progressive، رنگ خاکستری Daytona مات هم برای نخستین بار برای آئودی RS3 قابل انتخاب است. جلوپنجره و دیفیوزر آئودی RS3 هم فقط به رنگ مشکی براق یا مات رنگ‌آمیزی می‌شود.

رینگ‌های 19 اینچی مشکی مات آئودی RS3 را می‌توان با نمونه متعلق به RS3 پرفورمنس ادیشن جایگزین کرد. این رینگ آلیاژی به رنگ خاکستری تیره مات یا مشکی براق قابل سفارش است. گذشته از تایرهای سفارشی استاندارد، نمونه‌های نیمه چسبنده P Zero Trofeo R ساخت پیرلی را نیز می‌توان برای این خودرو سفارش داد.

کابین و امکانات آئودی RS3 مدل 2025

در فضای کابین آئودی RS3 با فرمان بیضی-شکل، طراحی جدید اهرم دنده، جزئیات قرمز روی فرمان و دریچه‌های تهویه و روکش چرم ناپا روبرو هستیم. مشتریان می‌توانند صندلی‌های باکت کربن با روکش ترکیبی چرم ناپا و پارچه میکروفایبر را سفارش دهند.

مشخصات فنی آئودی RS3 مدل 2025

همچون مدل قبلی، آئودی RS3 همچنان به پیشرانه 2.5 لیتری TFSI پنج سیلندر با 395 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است. البته خروجی این پیشرانه در نسخه بازار آمریکا به 401 اسب‌بخار می‌رسد. بنابر وعده مدیر آئودی اسپرت، پیشرانه این خودرو در آینده نزدیک و قبل از پایان تولید افزایش می‌یابد.

به لطف تنظیم مجدد سامانه توزیع گشتاور متغیر، سیستم کنترل پایداری و کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر، آئودی RS3 می‌تواند عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.

قیمت و زمان عرضه آئودی RS3 مدل 2025

مشتریان آلمانی می‌توانند از اواخر آگوست، آئودی RS3 را در دو نسخه اسپرت بک و سدان با قیمت پایه 66 و 68 هزار یورو (72,800 و 75 هزار دلار) خریداری کنند. توجه داشته باشید که نسخه اسپرت‌بک، 12 هزار دلار از گلف R گران‌تر است. مدل فعلی آئودی RS3 در ایالات متحده با قیمت 63,395 دلار به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir