456638598452240588387638599500647423428

دوج دورانگو هلکت به عنوان آخرین محصول برند آمریکایی با پیشرانه هشت سیلندر، همچنان در حال تولید است. اما با معرفی نسخه Silver Bullet (گلوله نقره‌ای) از این خودرو، به نظر می‌رسد که پیشرانه 8 سیلندر به سرعت به خط پایان نزدیک می‌شود.

طراحی دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

بدنه دوج دورانگو هلکت Silver Bullet با طیف خاصی از رنگ نقره‌ای با نام Triple Nickel تزئین شده است. پوشش مشکی کاپوت و خروجی‌های اگزوز و نشان‌های خاکستری متالیک، تضاد جالبی با رنگ بدنه پدید آورده است.

رینگ‌های 20 اینچی با رنگ خاکستری تیره Lights Out هم در کنار کالیپرهای قرمز مربوط به ترمزهای شش پیستون ساخت برمبو، قرار دارد.

دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

کابین و امکانات دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

در فضای کابین این نسخه ویژه از دوج دورانگو هلکت، می‌توان روکش چرم ناپا به رنگ قرمز Ebony، نشان Hellcat روی پشتی صندلی‌ها، تریم قطعات فیبرکربن و روکش جیر فرمان و بخش بالایی داشبورد را مشاهده کرد.

مشخصات فنی دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

مشخصات فنی دوج دورانگو هلکت Silver Bullet با تغییر خاصی مواجه نیست، بنابراین همچون گذشته، 710 اسب‌بخار قدرت از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک  به هر دو محور ارسال می‌شود. راننده می‌تواند هفت حالت مختلف رانندگی را انتخاب کند، که مواردی چون دور شمار موتور برای فعال‌سازی کنترل کشش یا تعویض دنده را تغییر می‌دهد.

قیمت دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

قیمت پایه این نسخه خاص از دوج دورانگو هلکت، 113,325 دلار تعیین شده، که از مدل پایه هلکت در سال گذشته تقریبا 11 هزار دلار گران‌تر است.

دوج دورانگو هلکت Silver Bullet

دوج برای گرامی‌داشت بیست سالگی پیشرانه Hemi V-8، مدل دورانگو R/T 20th Anniversary را نیز مدتی پیش عرضه کرد. این خودرو با انبوهی از ویژگی‌های سفارشی همچون نشان‌های روی گلگیر، نقش گرافیکی روی کاپوت، رینگ‌های 20 اینچی و پکیج Tow N Go شامل ترمزهای برمبو، اگزوز فعال و ظرفیت یدک‌کشی 4 تن، همراه شده است. این مدل با قیمت پایه 70,470 دلار و مدل 2025 به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir