Wp Header Logo 1106.png

به گزارش پرشین خودرو، نکته مهمی که در این میان وجود دارد، انتخاب یک مارک مناسب برای خرید شمع خودرو است. در این مطلب، چند نمونه از بهترین مارک شمع خودرو در بازار ایران را معرفی کرده و درباره قیمت شمع خودرو و همچنین شیوه خرید این محصول نیز اطلاعات مهمی ارائه داده‌ایم.

قیمت شمع خودرو

معرفی بهترین مارک‌های شمع خودرو

شمع خودرو مسئولیت ایجاد جرقه الکتریکی به‌منظور احتراق سوخت را برعهده دارد؛ پس می‌توان گفت که نقش بسزایی در عملکرد بهینه موتور، کاهش آلاینده‌ها، کاهش مصرف سوخت و سهولت استارت خوردن اتومبیل ایفا می‌کند. باتوجه‌به این کاربرد مهم، انتخاب یک مارک مناسب برای خرید شمع اتومبیل به‌شدت حائز اهمیت است. در این بخش، چند نمونه از بهترین مارک شمع خودرو را معرفی کرده و درباره هرکدام از آن‌ها توضیحاتی داده‌ایم.

برند NGK

شرکت NGK یکی از مشهورترین و معتبرترین برندها درزمینه تولید شمع خودرو در سراسر جهان به‌حساب می‌آید. این شرکت ژاپنی بیش از 80 سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت بوده و طی این سال‌ها، محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌است. شرکت NGK انواع مختلفی از شمع‌های خودرو را برای انواع اتومبیل‌های ایرانی و خارجی تولید می‌کند. محصولات این شرکت به‌دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر مناسب، قیمت رقابتی و عملکرد ایده‌آل، محبوبیت ویژه‌ای نزد خریداران پیدا کرده و روزبه‌روز بر میزان این محبوبیت افزوده می‌شود.

برند Bosch

یکی دیگر از برندهای فعال درزمینه تولید شمع خودرو، برند Bosch (بوش) است. بوش غول آلمانی صنعت خودرو در حوزه تولید شمع اتومبیل بوده و بسیاری از افراد این مارک را بهترین مارک شمع خودرو می‌دانند. انواع شمع خودرو بوش با برخورداری از فناوری روز دنیا و کیفیت ساخت بالا، عملکرد حرفه‌ای و بی‌نقصی را ارائه می‌دهند؛ همچنین، این شمع‌ها برای طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های آسیایی و اروپایی در دسترس هستند.

برند Denso

برند Denso یکی از برندهای شناخته‌شده ژاپنی در حوزه تولید قطعات یدکی خودرو است و انواع مختلفی از شمع خودرو را تولید می‌کند. محصولات تولیدشده توسط این برند، کیفیت بسیار بالایی دارند و عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهند. این شمع‌ها به‌ویژه برای خودروهای شرکت Toyota (تویوتا)، از سازگاری بالاتری برخوردار هستند؛ پس اگر قصد انتخاب بهترین مارک شمع خودرو برای خودروی تویوتا خود را دارید، برند Denso می‌تواند انتخاب هوشمندانه و مناسبی به‌شمار رود.

خرید شمع خودرو

برند Champion

شرکت Champion یک شرکت آمریکایی درزمینه ساخت قطعات خودرو است که بیش از 100 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد و امروزه جایگاه بسیار مهمی در صنعت قطعات خودرو به دست آورده‌است. این برند انواع مختلفی از شمع‌ها را تولید می‌کند که این محصولات ازلحاظ قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند؛ درنتیجه، برای استفاده عمومی در خودروهایی با کارکرد معمولی مناسب بوده و عملکرد خوبی ارائه می‌دهند.

برند Torch

یکی دیگر از برندهای شناخته‌شده درزمینه ساخت شمع خودرو، برند Torch نام دارد. این برند محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای را تولید می‌کند و بسیاری از صاحب‌نظران در حوزه قطعات خودرو از آن به‌عنوان بهترین مارک شمع خودرو یاد می‌کنند. تورچ برندی چینی است که طی سال‌های اخیر از طریق عرضه محصولات مختلف ازجمله شمع خودرو، جایگاه مهمی در بازار لوازم یدکی خودرو ایران به دست آورده‌است. شمع‌های تولیدشده توسط این برند برای خودروهای داخلی و بعضی از خودروهای چینی قابل استفاده بوده و عملکرد رضایت‌بخشی دارند.

قیمت شمع خودرو

اگر قصد خرید شمع برای خودروی خود را دارید، خوب است درباره قیمت این محصول نیز اطلاعاتی کسب کنید؛ به‌طورکلی، عوامل مختلفی بر قیمت شمع ماشین تاثیرگذار هستند که در این بخش، به ارائه توضیحاتی درباره مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

برند تولیدکننده شمع

یکی از مهم‌ترین مواردی که بر قیمت انواع لوازم یدکی ماشین ازجمله شمع خودرو تاثیر می‌گذارد، برند تولیدکننده آن است. همان‌طورکه در بخش قبل اشاره کردیم، امروزه برندهای مختلفی درزمینه تولید شمع اتومبیل فعالیت می‌کنند و بدیهی است که هرکدام از آن‌ها قیمت خاصی را برای محصولات خود در نظر بگیرند؛ برای مثال، قیمت شمع خودرو بوش با قیمت شمع خودرو NGK متفاوت است و این تفاوت تحت‌تاثیر فاکتورهای گوناگونی قرار دارد. اگر قصد خرید بهترین مارک شمع خودرو در بازار ایران را دارید، پیشنهاد می‌دهیم ابتدا شرکت‌های مختلف را بررسی کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

کیفیت شمع

از دیگر عواملی که تاثیر قابل‌توجهی بر قیمت شمع اتومبیل دارد، کیفیت شمع است؛ به‌طوری‌که هرچه کیفیت شمع بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. البته ناگفته نماند که همیشه گران بودن قیمت نشان‌دهنده کیفیت بالای محصول نیست؛ درنتیجه، بهتر است پیش از اقدام برای خرید، شرکت موردنظر خود را از نظر کیفیت محصولات تولیدی ارزیابی کنید تا درنهایت، خرید ایده‌آل و مناسبی را انجام دهید.

تکنولوژی به کار رفته در تولید شمع

تکنولوژی به کار رفته در تولید شمع خودرو، یکی دیگر از موارد تاثیرگذار بر قیمت آن به‌حساب می‌آید. امروزه، پیشرفت‌های قابل‌توجهی درزمینه تکنولوژی صورت گرفته‌است و به همین دلیل، هرچه تکنولوژی مورد استفاده در تولید یک محصول مدرن‌تر و پیشرفته‌تر باشد، قیمت آن محصول بالاتر خواهد بود.

قیمت شمع خودرو در ایمالز

بهترین مرجع برای خرید بهترین مارک شمع خودرو

در این مطلب، تعدادی از بهترین مارک‌های شمع خودرو را معرفی کرده و درمورد هرکدام از آن‌ها توضیحاتی ارائه دادیم؛ همچنین درمورد مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت شمع اتومبیل نیز مطالب مهمی را مطرح کردیم. شمع خودرو یکی از اساسی‌ترین اجزای اتومبیل است و نقش بسیار مهمی در عملکرد خودرو ایفا می‌کند؛ بنابراین، بهتر است آن را از برندهای معتبر خریداری کنید تا کارکرد خودروی شما به خطر نیفتد.

اگر شما هم قصد خرید شمع خودرو باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را دارید، می‌توانید به وب‌سایت ایمالز مراجعه کرده و پس از بررسی کالاهای مختلف از برندهای گوناگون، محصول موردنظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید. ایمالز یک موتور جستجوی قدرتمند برای خرید کالا است که فروشندگان را به خریداران متصل کرده و از طریق نمایش قیمت‌ها در کنار هم، به افراد کمک می‌کند تا محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت و از بهترین فروشنده خریداری کنند.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir