4638604531009255385

نسل دوم ب‌ام‌و M2 مورد انتقاد برخی از مشتریان است و همه‌پسند نیست. اما به هر حال این یک خودرو اسپرت با پرفورمنس بالاست. شرکت تیونینگ Extreme Customers تغییراتی را در M2 ایجاد کرده تا سریع‌تر باشد و در عین حال، ظاهر بهتری نیز ارائه می‌دهد.

مشخصات ظاهری ب ام و M2 Extreme Customers

در بخش جلویی خودرو، یک اسپلیتر جدید از AC Schnitzer نصب شده است. چند قطعه دیگر نیز از AC تامین شده است؛ از جمله بالچه‌های جانبی و قسمت پایینی جلوپنجره با نوارهای مشکی.

این تیونر در بخش جانبی، از رینگ‌های Wheelforce CF.4-FF R استفاده کرده که در محور جلو 20×10.5 اینچ و در محور عقب 21×11.5 اینچ است. این رینگ‌ها با تایرهای Pilot Sport 4S میشلن پوشیده شده است. همچنین مجموعه‌ای از کمک فنر KW Variant 3 وجود دارد که باعث بهبود هندلینگ می‌شود.

معرفی ب ام و M2 Extreme Customers

سیستم تعلیق جدید باعث شده تا ارتفاع خودرو کاهش یابد و ظاهر بهتری داشته باشد. در بخش عقب، یک بال بزرگ ثابت از برند Alpha-N نصب شده که رنگ خاکستری Brooklyn دارد. مشتریان شرکت Extreme Customers می‌توانند دیفیوزر افترمارکت و بج‌ها را نیز سفارش دهند.

مشخصات فنی ب ام و M2 Extreme Customers

ب‌ام‌و M2 استاندارد دارای پیشرانه شش سیلندر توئین‌توربوشارژ با حجم 3 لیتر است که 453 یا 473 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این خروجی منحصر به مدل سال 2025 است که اخیرا عرضه شده است. این تیونر با اضافه کردن داون‌پایپ جدید با کاتالیزور 200 سلولی، اگزوز جدید و پوشش کربنی خروجی اگزوز، قدرت را به 544 اسب‌بخار رسانده است. این یعنی خروجی M2 حدود 50 اسب‌بخار بیش‌تر از ب‌ام‌و M4 کامپتیشن است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir