نسل هشتم دوج چارجر، قرار است جایگزین چارجر و چلنجر شود که به زودی معرفی خواهد شد. اکنون شرکت دوج، پیش‌نمایشی از چارجر Pursuit را ارائه داده است. دوج تنها خودروسازی است که با وجود تنوع خودروهای شاسی‌بلند، هنوز سدان خود را برای ناوگان پلیس آماده می‌کند.

جدیدترین تیزر این چارجر پلیس، توسط حساب کاربری Dodge Law در اینستاگرام منتشر شد. در این تیزر، چارجر عضلانی الکتریکی، با لباس پلیس نمایش داده می‌شود.

با توجه به ورودی‌های کوچک روی سپر و فرم کاپوت، مشخص است که این خودرو چارجر دیتونا برقی بوده و نسخه احتراقی با Hurricane I6 نیست.

کانسپت دوج چارجر Pursuit با رنگ‌های سیاه و سفید ارائه شده و روی سقفش چراغ‌های مخصوص پلیس دارد. روی کاپوت آن عبارت « to protect and to serve» نوشته شده است. در این پست اینستاگرامی گفته شده که «مطمئنا فکر نمی‌کردید که ما یک افسانه را فراموش کنیم. برای جزئیات بیش‌تر با ما همراه باشید.» همچنین اشاره شده که این کانسپت برای فروش نیست.

در حالی که چارجر دو در برای سال 2024 معرفی شده، نسخه چهار در آن برای سال 2025 عرضه می‌شود و برای ناوگان پلیس مناسب‌تر است. البته یک جداکننده با فضای بار نیز نیاز دارد.

چارجر دیتونا برقی، بین 456 تا 670 اسب‌بخار قدرت دارد. برد حرکتی آن نیز به 510 کیلومتر می‌رسد. البته دوج ممکن است نسخه احتراقی Sixpack را نیز برای ناوگان پلیس ارائه دهد. موتور شش سیلندر توئین توربوشارژ آن با حجم 3 لیتر، خروجی‌ای برابر 420 تا 550 اسب‌بخار ارائه می‌دهد.

احتمالا این کانسپت در کنفرانس و نمایشگاه سالانه انجمن بین‌المللی روسای پلیس (IACP)، یعنی از 19 تا 22 اکتبر، معرفی می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir