Fotojet110638603725952504640

شرکت نیسان با معرفی تیپ N-Trek از ایکس تریل، تنوع مدل‌های این خودرو را افزایش داده است. مشتریان می‌توانند این شاسی‌بلند را در دو نسخه 5 یا 7 نفره سفارش بدهند.

مشخصات ظاهری نیسان ایکس تریل N-Trek

نیسان ایکس تریل N-Trek برمبنای تیپ ST-L شکل گرفته و به واسطه طراحی متفاوت بخش پایینی سپر با رنگ خاکستری تیره و تزئین جلوپنجره، دستگیره درها، ریل سقفی و آینه‌های جانبی با رنگ مشکی، از سایر تیپ‌های این خودرو قابل شناسایی است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 18 اینچ مشکی و نقره‌ای استوار می‌شود.

مشخصات کابین نیسان ایکس تریل N-Trek

در فضای کابین نیسان ایکس-تریل N-Trek با روکش چرم ضدآب، دو نمایشگر دیجیتال 12.3 اینچ، نمایشگر روی شیشه (هداپ) 10.8 اینچ و سایه‌بان شیشه‌های عقب روبرو هستیم.

از دیگر ویژگی‌های این بخش می‌توان به چراغ‌های LED، حسگر نور و باران، تاشوی برقی آئینه‌ها، روکش چرم فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو با گرمکن، سیستم صوتی با شش بلندگو، رادیو دیجیتال، دو خروجی 12 ولت، تهویه مطبوع دومنطقه‌ای با خروجی برای سرنشینان عقب و روکش تیره شیشه‌های عقب اشاره کرد.

سایر امکانات نیسان ایکس تریل N-Trek

از میان تجهیزات ایمنی نیسان ایکس-تریل N-Trek هم می‌توان به حسگرهای جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، هشدار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب با ترمز خودکار، ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند، حسگر تابلوخوان و کنترل تریلر اشاره کرد.

مشتریان می‌توانند یکی از رنگ‌های خاکستری تیره Gun، مشکی Diamond، نقره‌ای Champagne یا خاکستری Ceramic را برای تزئین بدنه نیسان ایکس تریل N-Trek سفارش بدهند. دو مورد آخر به همراه Ivory صدفی را نیز می‌توان همراه با سقف مشکی انتخاب کرد.

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل N-Trek

قوای حرکتی نیسان ایکس تریل N-Trek از پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی تامین می‌شود که در دورشمار 6 هزار 181 اسب‌بخار قدرت و در دور موتور 3.600، 244 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. سامانه چهار چرخ محرک فقط در تیپ هفت نفره قابل سفارش است.

قیمت نیسان ایکس-تریل N-Trek

قیمت پایه نیسان ایکس-تریل N-Trek در استرالیا، معادل با 31,795 و 33,880 دلار آمریکا برای تیپ‌های 5 و 7 نفره تعیین شده است. مدل فعلی این خودرو با قیمت 26,215 تا 40,335 دلار به فروش می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir