Wp Header Logo 89.png

امروزه حتی برند های آرایشی بزرگ نیز از رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام برای نمایش محصولات خود و بازاریابی محتوایی استفاده می کنند. شما به عنوان یک فروشنده خرد یا کلان لوازم آرایشی یا یک میکاپ آرتیست مستقل برای جذب مخاطب نیاز به تولید محتوای باکیفیت دارید. ایسنتاگرام یکی از بهترین پلتفرم ها برای این حوزه کاری است؛ زیرا بیشتر مخاطبان هدف این حوزه در پلتفرم اینستاگرام صفحه فعال دارند و شما به راحتی می توانید با مخاطبان خود تعامل کنید. در ادامه به آموزش تولید محتوا برای پیج میکاپ می پردازیم. شما می توانید از این ایده ها برای تولید محتوا در پیج خود استفاده کنید یا با توجه به آن ها ایده های جدیدی را اجرایی نمایید.

ویدیو های آموزشی

تولید محتوا برای پیج میکاپ

صنعت میکاپ یکی از پررونق ترین صنایع جهان است و میلیون ها مخاطب در سراسر جهان دارد. درواقع شما میلیون ها مخاطب بالقوه دارید که مشتاق اند تا راهکار ها و ترفند های استفاده از لوازم آرایشی را بیاموزند. تکنیک های مختلف، ترند های تیک تاکی، آموزش هایی مبتنی بر نیاز دسته خاصی از افراد مثلا دانشجویان و راستی آزمایی ادعای برند ها همگی ایده های جذابی برای تولید محتوا برای پیج میکاپ هستند.

فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که در ساخت ویدیو ها از نور و دوربین مناسب استفاده کنید تا محتوای شما از نظر بصری برای افراد جذابیت پیدا کند.

معرفی و بررسی محصولات محبوب

یکی از بهترین ایده ها برای اعتمادسازی و جذب مخاطب بیشتر، نقد و بررسی محصولاتی است که در فضای رسانه های اجتماعی ترند شده اند. شما در این دست از محتوا ها می توانید به بررسی مزایا و معایب محصول بپردازید یا خیلی ساده آن را در یک لایو اینستاگرامی روی پوست خود تست کنید. هرچه که نقد شما از محصول صادقانه تر و واقع بینانه تر باشد، مخاطب راحت تر به شما اعتماد می کند و دنبال کنندگان بیشتری را جذب خواهید کرد. برای بیشتر شدن تعامل پیج می توانید نظرسنجی های مختلفی برگزار کنید و نتیجه نظرسنجی را با مخاطبان به اشتراک بگذارید.

جایزه، هدیه و تخفیف

هدیه و تخفیف

یکی از راه های متداول در تولید محتوا برای پیج میکاپ این است که جوایز و هدایای مختلفی تعیین کنید. نیازی نیست که این جوایز حتما ارزش مالی زیادی داشته باشند، یک محصول کوچک یا پیشنهاد یک میکاپ حرفه ای رایگان هم به حسن شهرت برند شما می افزاید و هم در بین مخاطبانتان حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این شما از این طریق تعامل بیشتر با مخاطب خود خواهید داشت و می توانید نتایج بهتری دریافت کنید.

معرفی پک ها یا محصولات مقرون به صرفه

تعداد زیادی از زنان و دختران، همه روزه از محصولات آرایشی استفاده می کنند و این محصولات درواقع بخشی از سبد خرید ماهانه آن ها است. به همین دلیل محصولات مقرون به صرفه تر معمولا توجه زیادی را به خود جلب می کنند. نکته مهم این است که باید محصولاتی را انتخاب کنید که در حالی که قیمت مناسبی دارند، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. می توانید یک پک از محصولات آرایشی که زیر قیمت خاصی هستند تهیه کنید و در یک ریلز اینستاگرامی به معرفی محصولات این پک بپردازید.

اگر خود شما فروشنده هستید، می توانید برای این پک آفر های ویژه در نظر بگیرید و از این طریق مخاطب را تشویق به خرید نمایید.

توصیه های آرایشی

ساخت یک ویدیوی آموزشی کامل معمولا زمانبر است؛ اما ساخت ویدیو های کوتاه تری که در آن به توصیه های آرایشی اشاره می کنید، زمان کمتری خواهد گرفت. اینکه کدام محصولات برای چه نوع پوستی مناسب هستند، هر ماسک یا محصول مراقبت از مو باید چگونه استفاده شود یا بهترین تناژ رنگ برای طیف های مختلف رنگ پوست همگی می توانند ایده هایی برای تولید محتوا پیج میکاپ باشند.

پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

اگر می خواهید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید، برگزار کردن یک لایو پرسش و پاسخ بهترین ایده برای شما است. با انجام این کار می توانید تخصص و مهارت خود را به مخاطب نشان دهید و این حس را به او القا نمایید که پیج شما برایش مفید است؛ زیرا می تواند جواب سوال هایش را در آن پیدا کند. علاوه بر این در روند برگزاری لایو و متناسب با سوال مخاطبان امکان معرفی محصولات نیز برایتان فراهم خواهد شد.

جمع بندی

صنعت میکاپ یکی از صنایع بزرگ در جهان است که مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد. این بدین معنی است که شما مخاطبان بالقوه زیادی برای تولید محتوا دارید؛ اما از طرفی برای جلب توجه این مخاطبان بالقوه باید کاری با کیفیت بالا ارائه دهید. در تولید محتوا برای پیج میکاپ باید تلاش کنید تا از جریان روز صنعت لوازم آرایشی دور نمانید و از ترند ها و محصولات پرطرفدار در محتوای خود به خوبی استفاده کنید. ما در این مقاله ایده هایی را برای تولید محتوای جذاب در این حوزه بررسی کردیم. شما می توانید با استفاده از این ایده ها و شخصی سازی کردن آن ها به سبک خودتان مخاطبان زیادی را جذب کنید و تعامل صفحه خود را افزایش دهید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir