Wp Header Logo 163.png

برای همه کسب و کار های مختلف، تولید محتوا راهی مطمئن برای بازاریابی و جذب مخاطبان بیشتر است. در کسب و کاری مثل عکاسی که جنبه بصری بیشتری دارد، محتوای شما درواقع ویترین کارتان است و به همین دلیل اهمیت بیشتری پیدا می کند. تولید محتوای مستمر و باکیفیت برای پلتفرم های مختلف اجتماعی از جمله اینستاگرام به شما کمک می کند تا برند خودتان را بسازید و سبک و سیاق خود را به مخاطب نشان دهید. در این مقاله به آموزش تولید محتوا برای پیج عکاسی خواهیم پرداخت.

درباره خودتان حرف بزنید.

به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بتوانید تصویر درستی از خود در ذهن مخاطبتان ایجاد کنید. می توانید در مورد اینکه چه چیزی شما را عکاس متمایزی می کند صحبت کنید یا سختی هایی را که در این راه کشیده اید با مخاطب به اشتراک بگذارید. به هرحال وقتی مخاطب احساس کند شما را به خوبی می شناسد و ارتباط نزدیکی با شما دارد، بهتر می تواند به شما اعتماد کند و احتمال مراجعه او به شما افزایش می یابد.

به اشتراک گذاشتن داستان هایی درباره پروژه های قبلی، ارتباط زیبایی که با مشتریان قبلی دارید و حتی دغدغه های خود شما می توانند ایده ای در تولید محتوا برای پیج عکاسی باشند.

به مخاطب نشان دهید که چگونه کار خود را انجام می دهید.

تولید محتوا برای پیج عکاسی

برای اکثر مردم اینکه بدانند نحوه انجام کار های مختلف چگونه است، جذابیت دارد. علاوه بر این نشان دادن پشت صحنه کار ها باعث می شود که ارزش افزوده ای که ایجاد می کنید و نتیجه زحمتتان بیشتر به چشم بیاید.

از صحنه های مختلف مراحل کار خود ویدیو یا عکس تهیه کنید. نیازی نیست که روی این عکس ها ادیت حرفه ای انجام شود. سعی کنید این محتوا ها را طوری سازماندهی نمایید که احساس راحتی و صمیمت به مخاطب شما القا شود.

اگر ابزار خاصی دارید یا ویرایش ویژه ای روی عکس ها انجام می دهید، می توانید آن ها را سوژه تولید محتوای خود قرار دهید.

محتوای آموزشی بسازید.

در دنیای امروز، هرکسی که یک گوشی هوشمند داشته باشد، می تواند در حد خودش عکاسی کند. افزایش علاقه مردم به اشتراک گذاری تصاویرشان در فضای مجازی و رشد روزافزون پلتفرم های تصویری باعث شده است که افراد زیادی مشتاق یادگیری ترفند های عکاسی باشند. این یعنی یکی از بهترین راهکار ها برای جذب مخاطب، آموزش این ترفند ها است.

لازم نیست همه فنون کار را آموزش دهید. روی ترفند های ساده ای تمرکز کنید که تفاوت زیادی ایجاد می کند.

اگر امکان ساخت ویدیوی آموزشی را ندارید، می توانید به جای آموزش ترفند، روی معرفی برنامه های کاربردی یا بهترین دوربین ها تمرکز کند.

درباره ژست های جذاب عکاسی صحبت کنید.

ژست های جذاب

یکی از ایده های پرطرفدار تولید محتوا برای پیج عکاسی این است که به مردم آموزش دهید چگونه در برابر دوربین ژست بگیرند. برای بسیاری از افراد ایستادن جلوی دوربین ترسناک است. شما با ارائه راهنمایی در این زمینه می توانید تعداد زیادی دنبال کننده جذب کنید.

هر بار به سراغ یک موقعیت یا دسته بندی خاص بروید. مثلا نحوه ژست گرفتن در جشن فارغ التحصیلی یا ایده هایی برای عکس های خانوادگی. موضوعات شما باید به گونه ای باشند که دسته های مختلف افراد را پوشش دهند.

داستان های الهام بخش خود را به اشتراک بگذارید.

همه مخاطبان قرار نیست مشتریان شما باشند، ممکن است تعداد زیادی از آن ها علاقه مندانی باشند که دوست دارند راه شما را دنبال کنند. به اشتراک گذاشتن داستان مسیر عکاس شدنتان برای این دسته از مخاطبان بسیار جذاب است. از مطرح کردن سختی ها و مشکلات نترسید. هر کم و کاستی ای که داشته باشید اگر صادقانه بپذیرید به قدرت شما تبدیل خواهد شد.

درباره دوربین عکاسی گوشی های هوشمند حرف بزنید.

به عنوان یک عکاس، شما دید حرفه ای و درست تری نسبت به دوربین گوشی های هوشمند دارید و بهتر با گزینه های آن آشنا هستید. از این توانایی بهره بگیرید و به مخاطبانتان بیاموزید که چگونه با گوشی همراه خود عکس های جذابی بگیرند. این یکی از پرطرفدار ترین ایده های تولید محتوا برای پیج عکاسی است.

لایو پرسش و پاسخ برگزار کنید.

پرسش و پاسخ

یکی از راه های تعامل بیشتر با مخاطبان برگزاری لایو های پرسش و پاسخ است. در این لایو ها می توانید مهارت خود را نشان دهید و به مخاطب این احساس را القا کنید که پاسخ سوال هایش را در صفحه شما پیدا خواهد کرد.

جمع بندی

برای مشاغلی مثل عکاسی، تولید محتوای مستمر و باکیفیت اهمیت زیادی دارد؛ زیرا پیج یک عکاس درواقع ویترین کار او است. به همین دلیل باید تلاش کنید تا صفحه مجازی خود را فعال نگهدارید و با تولید محتوای مناسب و بازاریابی محتوایی مخاطبان و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. ما در این مقاله چند ایده کاربردی در تولید محتوا برای پیج عکاسی را معرفی کردیم؛ اما شما نباید به همین بسنده کنید. خلاقیت یک هنرمند مهم ترین دارایی او است. دست به ابتکار بزنید و با سبک شخصی خود تولید محتوا نمایید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir