آیا تا به حال در مورد ویژگی های کارواش نانو شنیده اید؟  کارواش نانو به معنای شستشوی اتومبیل بدون آب است. معمولا وقتی صحبت از کارواش می شود، شستشوی خودرو با آب فراوان در ذهن تداعی می شود. از سوی دیگر فرآیند شستشوی اتومبیل در کارواش ( تصمیم به شستشو، تعیین زمان، انتظار در صف و ….) برای بسیاری از دارندگان خودرو یک فرآیند چالش برانگیز و وقت گیر است. تصور کنید که ترکیب خدمات کارواش در محل و شستشوی نانوی خودرو تا چه اندازه می تواند کاربردی باشد. اگر هنوز برای استفاده از این خدمات مردد هستید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.


کارواش نانو در محل


کارواش نانو چیست؟


نانو فناوری چهارمین موج انقلاب صنعتی نامیده شده که کارایی خود را در علوم مختلف به نمایش گذاشته است. ترکیب نانو فناوری با کارواش، شکل جدیدی از خدمات شستشوی اتومبیل با استفاده از مواد مخصوصی با نام مواد نانو است که بیشترین بهره وری را به همراه داشته و بدون استفاده از آبا یک شستشوی بی عیب و نقص را به شما هدیه می کند.


کارواش نانو در محل شیوه ای نوین در خدمات شستشوی اتومبیل به شمار می رود، وقتی صحبت از شستشوی خودرو بدون آب می شود ممکن است تصور کنید که بدون آب و مواد شوینده چگونه ممکن است آلودگی ها از سطح خودرو پاک شوند.


اگر بخواهیم به زبان ساده فرآیند کارواش نانو را توضیح دهیم باید بگوییم در این شکل از کارواش به جای استفاده از فشار آب و مواد شوینده برای از بین بردن آلودگی ها از موادی استفاده می شود که هر دو نقش را به خوبی با هم ایفا می کنند.  مواد نانو با از بین بردن چسبندگی سطحی ذرات آلاینده و حل کردن آنها در مولکول های خود سطح خودرو را تمیز می کنند. به این ترتیب بدون این که نیاز باشد از مواد شوینده ای استفاده کنید، مواد آلوده به راحتی از سطح جدا شده و هیچ نیازی به آب یا مواد شوینده نخواهد بود.


کارواش نانو در محل تهران


مهمترین مزایای کارواش نانو


کارواش نانو در مقابل شیوه های سنتی کارواش با مزایای بسیاری همراه است. این شیوه مدرن با استفاده از تکنولوژی روز، با کمترین آسیب به محیط زیست بیشترین بهره وری را به همراه دارد. مهمترین مزایای کارواش نانو عبارتند از:


خبری از مصرف آب نیست که با توجه به کمبود منابع آبی در ایران، این شیوه را به بهترین روش شستشوی خودرو تبدیل می کند.


هیچ فاضلابی تولید نمی شود و در نتیجه آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد شد.


با از بین رفتن موثر همه آلودگی ها رنگ بدنه کاملا براق و شفاف خواهد بود.


این تکنیک شستشو هیچ آسیبی به رنگ بدنه خودرو وارد نمی کند.


امکان استفاده موثر خدمات کارواش نانو در محل برای همه افراد وجود دارد.


مدت زمان شستشوی کامل اتومبیل کاهش می یابد.


این روش با صرفه جویی در مصرف انرژی همراه است.


روشی مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار می رود.


با توجه به این که مواد نانو رسانای جریان برق نیستند می توان از به راحتی از این روش برای شستشوی موتور خودرو استفاده کرد.


این مواد خاصیت آب گریزی و خاک گریزی دارند و در نتیجه خودرو برای مدت طولانی تری تمیز می ماند.


کارواش نانو در محل تهران


کارواش معمولی بهتر است یا کارواش نانو


مقاومت در برابر تکنولوژی های جدید بخشی از فرهنگ ما ایرانیان به شمار می رود و در همه زمینه ها بسیار دیرتر از سایر کشورها با تکنولوژی های جدید همراه می شویم. اگرچه کارواش نانو مزایای بسیاری نسبت به روش های سنتی دارد اما هنوز جایگاه خود را در میان کاربران ایرانی پیدا نکرده است.


در پاسخ به این سوال باید بگوییم مهمترین تفاوت کارواش سنتی و نانو در روش شستشوی آن است. نحوه از بین بردن آلودگی در این دو روش کارواش متفاوت است. در کارواش معمولی از مواد شوینده و فشار آب استفاده می شود تا کثیفی ها از سطح بدنه خودرو پاک شود اما در کارواش نانو مواد شوینده مخصوصی روی بدنه خودرو قرار می گیرد که مولکول های آلودگی را احاطه کرده و در خود حل می کنند، سپس با استفاده از یک دستمال خشک و بدون نیاز به فشار آب، تمام آلودگی ها از سطح پاک می شوند.


این روش در زمان سریع تر، بدون نیاز به آب زیاد، بدون ایجاد آلایندگی و آلودگی و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه انجام می گیرد و در حالت کلی می توان گفت یکی از بهترین روش های کارواش در محل به شمار می رود.


قیمت کارواش نانو در محل


استفاده از مواد نانو در این شیوه کارواش با توجه به گران بودن این مواد، هزینه بیشتری نسبت به کارواش معمولی دارد اما از آنجایی که خاصیت آب گریزی و خاک گریزی روی رنگ بدنه ایجاد می کند، خودرو دیرتر کثیف شده و نیاز به کارواش در مدت زمان طولانی تری ایجاد می شود. در حالت کلی و با در نظر گرفتن همه مزایای کارواش نانو در محل می توان گفت که قیمت کارواش نانو در محل مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می رسد.


کارواش نانو در محل تهران


بهترین خدمات کارواش نانو در محل با ماشیز


خدمات کارواش نانو در محل با توجه به حساسیت مشتریان از جمله خدمات پر چالش به شمار می رود. ما در ماشیز مفتخریم که با استفاده از فناوری های نوین و تجهیزات تکنولوژیک روز دنیا، بهترین خدمات کارواش نانو را در محل با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان ارائه می کنیم. امکان دریافت مشاوره و رزرو خدمات کارواش در محل در مجموعه ماشیز از جمله نقاط قوت این مجموعه به شمار می رود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات کارواش در محل ماشیز با کارشناسان ما در تماس باشید.


09127176818 – 26570810 


 

source

viraje.ir

توسط viraje.ir