Fotojet64638281448476378842

کاتالوگ کیا سورنتو وارداتی کوشا خودرو

نسل چهارم کیا سورنتو، که با کد اتاق MQ4 شناخته می‌شود، سال 2020 به بازار جهانی معرفی شد و سپس در سال 2023 نیز اولین فیس‌لیفت خود را تجربه کرد. حالا که کمتر از یکسال از معرفی نسخه به‌روز رسانی شده سورنتو می‌گذرد، شرکت کیا خودرو خبر داده که می‌خواهد این فیس‌لیفت را در سامانه ثبت نام خودرو جانبازان عرضه کند و به همین دلیل نیز مشخصات رسمی این محصول را منتشر کرده است.

کاتالوگ کیا سورنتو وارداتی (PDF)

مشخصات فنی کیا سورنتو 2024

کیا سورنتو 2024 در کره جنوبی همچون گذشته با پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ، 2.2 لیتری توربودیزل یا 1.6 لیتری هیبرید قابل سفارش است. اما نسخه وارداتی بازار کشورمان، قرار است با موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه شود که 191 اسب‌بخار قدرت و 245 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی خودرو می‌رسد.

کیا سورنتو 2024

سیستم تعلیق آن در بخش جلو از نوع مک‌فرسون مستقل و در بخش عقب از نوع مولتی لینک مستقل است. 

طراحی کیا سورنتو 2024

در حالی که نسل چهارم سورنتو حدود سه سال پیش فیس‌لیفت شد و هنوز تازگی کافی را داشت، نسل جدید آن نیز تغییراتی را به همراه دارد.

در سورنتو ۲۰۲۴، نمای جلویی خودرو کاملاً بازنگری شده است. در این بخش چراغ‌های T شکل قرار دارند که نوار بالایی آن دی‌لایت بوده و به سمت لوگو کیا کشیده شده‌اند. در این نسخه، جای لوگو تغییر یافته و از جلوپنجره به انتهای کاپوت منتقل شده است.

جلوپنجره و ورودی‌های هوا نیز بازطراحی شده‌ و مه‌شکن‌ها همچنان جداگانه هستند. ورودی‌های عمودی هوا اندکی بزرگ‌تر از قبل بوده و یک محافظ سپر (صفحه اسکید) نقره‌ای نیز در این بخش دیده می‌شود.

توجه داشته باشید که این یک به روزرسانی میان‌دوره است و بنابراین ویژگی‌های ظاهری جانبی آن حفظ شده است. البته به جز رینگ‌ها که طراحی جدیدی دارند.

تغییرات نمای عقب خودرو، کم‌تر از بخش جلویی آن است. چراغ‌های عقب اصلاح شده و گرافیک تازه‌ای دارند. چراغ عقب سورنتو قبلی از دو واحد مجزا تشکیل شده بود؛ اما در این نسخه قسمت بالایی هر دو واحد به یکدیگر متصل است. به نظر می‌رسد که محل قرارگیری چراغ‌ها نیز کمی‌ پایین‌تر آمده است. محافظ سپر نقره‌ای در این قسمت نیر دیده می‌شود. تریم پرچمدار کیا سورنتو یعنی Gravity، با روکش مشکی برای آینه­‌های جانبی، ریل سقفی و رینگ‌ها همراه می­‌شود.

کابین و امکانات کیا سورنتو 2024

در فضای کابین کیا سورنتو با نمایشگر عریض متشکل از دو صفحه 12.3 اینچی و تغییر در طراحی کنسول میانی و دریچه­‌های تهویه مواجه هستیم. جدیدترین نسخه از رابط کاربری ccNC به سیستم اطلاعات سرگرمی اضافه شده است، که از حسگر اثر انگشت و دریافت بروزرسانی هم پشتیبانی می­‌کند.

تغییراتی نیز در داشبورد آن اعمال شده است. در نگاه اول متوجه می‌شویم که دریچه‌های تهویه بزرگ و عمودی مرکزی حذف شده و اکنون از دریچه‌های کوچک‌تری استفاده می‌شود تا نمایشگر اطلاعات و سرگرمی بزرگ‌تر آن به راحتی در بخش مرکزی داشبورد جای گیرد‌.

براساس اطلاعات موجود از سوی کوشا خودرو و کاتالوگ رسمی کیا سورنتو 2024 وارداتی، این محصول با امکانات و تجهیزات زیر عرضه می‌شود:

. کروز کنترل هوشمند
. دستیار کمک راننده ADAS
. کمک رانندگی بین خطوط
. دستیار کمک به جلوگیری از برخورد در نقطه کور
. هشدار وجود خطر برخورد با خودرو، عابر، دوچرخه و …
. کمک به جلوگیری از برخورد عقب
. استارت دکمه‌ای
. نمایشگر 12.3 اینچی
. دوربین عقب
. سنسور پارک جلو و عقب
. تهویه خودکار
. شارژر وایرلس
. نمایشگر هدآپ 10 اینچی
. نمای فراگیر برای پارک خودرو
. سنسور باران
. صندوق برقی
. تنظیم برقی صندلی
. پدال شیفتر
. و …

فروش کیا سورنتو 2024

آخرین اخبار شرکت کوشا خودرو، شامل شرایط فروش محصولات کیا، پیش فروش خودروهای کیا در ایران و نحوه ثبت نام ماشین کیا را در مقاله شرایط فروش کوشا خودرو مشاهده کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir