Wp Header Logo 330.png

تولید محتوا در یوتیوب یکی از راهکار هایی است که می تواند درآمدزایی زیادی برای شما داشته باشد. این پلتفرم محبوبیت زیادی در میان بزرگسالان دارد و بسته به میزان بازدید ودیو ها به شما درآمد مستقیمی را اختصاص خواهد داد. نکته مهم برای تولید محتوا در یوتیوب این است که ویدیوی شما باید یونیک و منحصر به فرد باشد. با این تعاریف شاید فکر کنید که حتما باید چهره خود را نمایش دهید؛ اما این طور نیست. اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید که چهره شما در ویدیو مشخص نباشد، در این مقاله ما به معرفی چند ایده برای تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره می پردازیم.

فکت های جالب

تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره

کانال های زیادی در یوتیوب هستند که محتوای اصلیشان را همین فکت های جالب تشکیل می دهند. با یک نگاه گذرا به این کانال ها متوجه می شوید که افراد زیادی این مطالب را دنبال می کنند. برای نمایش دادن فکت های جالب، نیازی نیست که حتما در مقابل دوربین حاضر شوید. محتوای شما ممکن است شامل تصاویر مختلف همراه با متن فکت باشد یا روی آن صدا گذاری کرده باشید. فرقی نمی کند، به هرحال می توانید بدون نشان دادن چهره خود کانال یوتیوبتان را راه اندازی کنید.

بازی ها و تست ها

اگر از طرفداران پلتفرم یوتیوب باشید احتمالا ویدیو های زیادی با این عنوان به چشمتان خورده است. برای تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره می توانید سراغ ساختن بازی های کوچکی بروید که حس ششم مردم را به چالش می کشند یا اطلاعات عمومی آن ها را می سنجند. شما برای این کار نیاز به تجهیزات زیادی ندارید و با یک گوشی هوشمند ساده نیز می توانید ادیت های لازم را انجام دهید. موضوعات مختلفی مثل ادبیات، تاریخ، روانشناسی یا حتی موضوعاتی که جنبه شهودی بیشتری دارند همگی برای این کار مناسب اند.

ترفند های شعبده با کارت و ایجاد خطای دید

برای نشان دادن این هنر نیازی به نمایش چهره خود ندارید. این دست های شما هستند که کار را انجام خواهند داد. کافی است زاویه دوربین را طوری تنظیم کنید که رو به پایین باشد و از میز شما فیلمبرداری کند. به این ترتیب بدون اینکه هویت شما مشخص شود، هنرتان را نمایش می دهید.

آموزش مراقبت از گیاهان

آموزش

یکی دیگر از ایده های خوب برای تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره ، این است که آنچه را که بلید در قالب یک ویدیو ادیت شده از تصاویر آماده، آموزش دهید. اگر نمی خواهید صدای شما در ویدیو باشد می توانید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا صدا گذاری کمک بگیرید یا اینکه خیلی ساده برای ویدیو خود زیرنویس ایجاد کنید.

راهنمای گردشگری

برای نشان دادن جهان، لازم نیست به همه جا سفر کرده باشید. اگر می خواهید به تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره بپردازید، یکی از راهکار ها برای شما معرفی اماکن دیدنی است. شما می توانید برای این کار از عکس ها و ویدیو های آماده اماکن مد نظرتان استفاده کنید و روی آن صدا گذاری نمایید. فقط باید توجه داشته باشیئد که ویدیو نهایی شما نباید یک کپی ساده از ویدیویی دیگر باشد و باید حتما ارزش افزوده ای ایجاد کرده باشید، در غیر این صورت به دلیل عدم رعایت حق کپی رایت، ویدیوی شما پاک خواهد شد.

معرفی و خلاصه کردن کتاب

اگر از طرفداران کتاب هستید، می توانید از همین موضوع تولید محتوا کنید. برای کسانی که به تازگی کتابخوانی را شروع کرده اند انتخاب کتاب مناسب کاری دشوار است. شما می توانید با ارائه خلاصه ای از کتاب های مختلف و معرفی ژانر ها و کتاب هایی که در یک دسته بندی مشخص قرار دارند، تولید محتوا کنید. برای این کار نیازی به نمایش دادن چهره خود ندارید و می توانید از ادیت و متن استفاده کنید.

معرفی بهترین ها

معرفی بهترین ها

یکی از ایده هایی که می توانید برای تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره ، استفاده کنید، این است که لیست های مختلفی از برترین ها در هر حوزه بسازید. مثل ده تا از بهترین فیلم های جهان در ژانر اکشن یا ده تا از بهترین موسیقی های جهان. برای ساخت چنین ویدیو هایی نیازی نیست که در مقابل دوربین بایستید یا حتی خودتان صحبت کنید. در عوض می توانید یک ادیت از تصاویر بسازید و متن خود را روی آن قرار دهید.

جمع بندی

یکی از مشاغل درآمدزا در جهان امروز، تولید محتوا برای پلتفرم هایی مثل یوتیوب است. این پلتفرم ها با توجه به میزان بازدید ویدیو های شما، مبلغ مشخصی دستمزد برایتان در نظر می گیرند؛ اما شرط آن این است که ویدیو حتما منحصر به فرد باشد و حق کپی رایت را در ساخت آن رعایت کرده باشید. با توجه به این موضوع ممکن است فکر کنید که برای تولید محتوا در یوتیوب حتما باید در مقابل دوربین قرار بگیرید؛ اما این طور نیست. ما در این مقاله ایده هایی را برای تولید محتوا در یوتیوب بدون چهره مطرح کردیم که به شما کمک می کند تا بدون تجهیزات و دوربین، از طریق یوتیوب کسب درآمد کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir