Wp Header Logo 334.png

امروزه در تمام سایت ها و پیج ها درباره اهمیت تولید محتوای اینستاگرام مطالبی می شنویم یا می خوانیم. در حال حاضر بیشتر صاحبان کسب و کار ها باید به صورت روزانه یا حداقل یک روز در میان در صفحات خود به تولید محتوا بپردازند. به اشتراک گذاری این محتوا ها نیازمند طراحی یک تقویم محتوایی و زمان بندی دقیق از پیش است. فکر کردن به ایجاد محتوای جدید که جذاب باشد، اطمینان از ظاهر جذاب متناسب با محتوای تولید شده، نوشتن کپشن برای پست های مورد نظر و ارسال مستقیم یا زمان بندی آن ها همه و همه به هزینه، زمان و انرژی بسیار نیاز دارد. از این رو در این نوشته می کوشیم درمورد سفارش تولید محتوای اینستاگرام مطالبی ذکر کنیم.

سفارش تولید محتوای اینستاگرام برای چه صورت می گیرد؟

سفارش تولید محتوای اینستاگرام

  • اثبات موقعیت کسب و کار

یکی از اولین و مهم ترین پلتفرم هایی که مشتریان برای اعتبار و مشروعیت بخشیدن به کسب و کار شما به آن مراجعه می کنند، اینستاگرام است. امروزه تقریبا هیچ کسب و کار مطرح و باکیفیتی را نمی توان دید که صفحه ای در اینستاگرام نداشته باشد. حتی اگر در سایت معتبری در حال فعالیت هستید، پیشنهاد می دهیم در اینستاگرام نیز به صورت مستمر فعالیت داشته باشید. در غیر این صورت مشتریان جدید ممکن است اینطور تصور کنند که کسب و کار شما به طور کلی مدت ها است که دیگر به فعالیت خود ادامه نمی دهد و غیر فعال شده است.

  • نشان دادن نمونه کار های جذاب

با سفارش تولید محتوای اینستاگرام و فعال نگه داشتن پیج خود می توانید به دنبال کنندگان و مشتریان جدید نشان دهید که در واقع مشغول انجام چه کاری هستید. آن ها نیز با مشاهده نمونه کار هایتان راحت تر و بهتر درمورد خرید کردن یا نکردن از شما تصمیم گیری می کنند. البته آنچه اهمیت فراوان دارد، تولید محتوای جذاب و جلب توجه کننده است.

  • آشنایی بیشتر با صاحبان کسب و کار ها

آنچه در سفارش تولید محتوای اینستاگرام حائز اهمیت است، آشنایی با صاحب/ صاحبان کسب و کار مورد نظر است. تولید استوری ها یا پست های اینستاگرامی که در آن ها مخاطب درمورد زندگی شخصی و روند رشد و تکامل تحصیلی و شغلی صاحب پیج اطلاعاتی کسب کند، تعامل بهتر او با پیج را به دنبال دارد. استوری ها نسبت به پست ها ظرفیت بیشتری برای نشان دادن زندگی شخصی افراد دارند. در بیشتر پیج های پربازدید می توان هایلایت استوری درباره من را مشاهده کرد.

تولید محتوای اینستاگرام چگونه باید باشد؟

تولید محتوای اینستاگرام

ابتدا لازم است استراتژی، موضوعات و طراحی کلی صفحات خود را معین کنید. برای این کار می توانید از یک قدم ساده شروع کنید. تکه ای کاغذ بردارید و روی آن 3 تا 5 موردی را که قصد دارید درمورد آن در صفحه تان صحبت کنید، بنویسید.

برای مثال اگر در حوزه کسب و کار و تجارت فعالیت می کنید می توانید این موارد را روی کاغذ یادداشت کنید: استراتژی های بازاریابی، طرز فکر های موجود درمورد کسب درآمد، کلمات و جملات انگیزشی، نکات مهم شروع کسب و کار جدید و…

اگر مربی پیلاتس یا یوگا هستید درمورد سن و علائم دوره یائسگی، نکات مهم ورزشی و حرکتی، جملات الهام بخش و تشویق کننده درمورد حفظ سلامت در جوامع عمومی، تاریخچه یوگا و پیلاتس و…

اگر عکاس عروسی هستید می توانید درمورد انواع ژست های جدید و خلاقانه، ایده های بهترین و مناسب ترین موقعیت های مکانی برای مناسبت های مختلف عروسی، ایده پردازی درمورد لباس و اکسسوری ها و… سفارش تولید محتوای اینستاگرام داشته باشید.

تولید محتوا

نکته مهم دیگر اینکه به صورت ماهانه عملکرد صفحه اینستاگرام خود را ارزیابی کنید. این کار به شما کمک می کند از نقاط ضعف و قوت صفحه خود آگاهی کسب کنید و با توجه به آن ها هدف گذاری جدیدی داشته باشید. در این حالت می توانید متناسب با اهداف جدید خود، استراتژی های بهتر و موثر تری را به کار ببرید.

در قدم بعدی لازم است روی تکه ای از کاغذ درمورد بازه های زمانی انتشار پست ها و استوری ها تصمیم گیری کنید. آیا می خواهید برای یک ماه آینده تولید محتوا کنید یا سه ماه یا شش ماه یا…؟ آیا دو بار در هفته پست منتشر می کنید یا 3 بار یا یک روز در میان یا…؟ پس از آن باید محاسبه کنید. برای مثال اگر سه بار در هفته پست منتشر کنید به مدت سه ماه، به چند پست نیاز دارید؟ تمام این موارد درمورد استوری ها و ریلز ها و انواع دیگر محتوای اینستاگرام نیز صدق می کند.

جمع بندی

تولید محتوا برای اینستاگرام امروزه به یکی از اجزای جدایی ناپذیر کسب و کار ها بدل شده است. تقریبا تمام صاحبان کسب و کار ها از اهمیت سفارش تولید محتوای اینستاگرام آگاه اند. برای این کار باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و روی کاغذ مواردی را معین کنید. در این نوشته درمورد اهمیت این کار و نکات مهم آن مطالبی را گردآوری کردیم.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir