123 3638615637381830937

شرکت فولکس‌ واگن از ID.3 GTX Fire+Ice در همایش ID، در کشور سوئیس، رونمایی کرد. این محصول تک‌ساخت، با همکاری برند مد و فشن Bogner طراحی شده و ادای احترامی به گلف Fire and Ice در دهه 1990 میلادی است.

درواقع طرفدران سرسخت و پر و پا قرص فولکس‌واگن و گلف این نسخه ویژه را به خاطر دارند. فولکس‌واگن می‌گوید که این یک موفقیت غافلگیرانه بود.

مشخصات ظاهری فولکس واگن ID.3 FireIce

محصولی که ساخته شده، کاملا به این نسخه ویژه قدیمی اشاره دارد. زیرا نمای خارجی آن به رنگ بنفش الکتریک است، که به رنگ بدنه نسخه اصلی ارجاع می‌کند. پوشش رنگی پایه، آبی تیره است و پوشش نهایی طوری طراحی شده که بسته به میزان نور، بنفش، آبی یا مشکی دیده می‌شود. برای این هات‌هچ، تزئینات قرمز Flaming و گرافیک مات درنظر گرفته شده است. این طراحی، توسط رینگ‌های 21 اینچی آبی آنودایز شده، کامل می‌شود.

معرفی فولکس واگن ID.3 GTX FireIce

مشخصات کابین فولکس واگن ID.3 FireIce

فضای داخلی ناپلی گلف MK2، به این نسخه برقی نرسیده و تفاوت دارد. در این مدل جدید، صندلی‌های مشکی با تزئینات قرمز  Flaming و آبی یخی همراه هستند.

وسط تکیه‌گاه صندلی، زیپ تعبیه شده که از ژاکت‌های برند Bogner الهام گرفته است. با باز کردن این زیپ صندلی، لوگو Fire+Ice نمایان می‌شود. روی پدال‌های ضدزنگ این نسخه ویژه، گرافیک آتش و یخ حک شده است.

معرفی فولکس واگن ID.3 GTX FireIce

مشخصات فنی فولکس واگن ID.3 FireIce

این نسخه ویژه تک‌ساخت، براساس مدل ID.3 GTX پرفورمنس ساخته شده است. بنابراین حاوی یک موتور الکتریکی 322 اسب‌بخاری روی محور عقب است، که 545 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو تمام برقی، به 5.7 ثانیه می‌رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر برساعت است.

یک بسته باتری لیتیوم یونی 79 کیلووات ساعتی برای آن درنظر گرفته شده، که طبق چرخه WLTP، برد حرکتی آن برابر 601 کیلومتر است. با کمک شارژر 185 کیلووات ساعتی DC، می‌توان در مدت 26 دقیقه، آن را از شارژ 10 به 80 درصد رساند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir