123 3638613968311442904

جدیدترین محصول شرکت وایزنبرگ با نام ایکس-پدیشن 600 MQ معرفی شده است. بنابر اعلام سازنده، این خودرو به عنوان «همراهی برای همه جا» می‌تواند در مسیرهای طولانی مورد استفاده جهانگردان و افراد ماجراجو قرار بگیرد.

مشخصات فنی ایکس-پدیشن MQ 600

ایکس-پدیشن 600 MQ براساس شاسی مرسدس بنز اسپرینتر شکل گرفته و به پیشرانه با 147 اسب‌بخار قدرت مجهز شده است، که خروجی را به محور عقب انتقال می‌دهد. البته خریدار می‌تواند سامانه چهار چرخ محرک و کیت افزایش 100 میلی‌متری ارتفاع بدنه را هم سفارش بدهد. بدنه این خودرو بر رینگ‌های 16 اینچی با تایرهای 245/75 استوار می‌شود.

مشخصات ظاهری ایکس-پدیشن MQ600

طراحی ظاهری ایکس-پدیشن 600 MQ در عین حفظ اصالت مرسدس، هویت خاص خود را نمایش می‌دهد. خریدار می‌تواند یکی از چهار رنگ موجود را برای این خودرو انتخاب کند.

معرفی وینزبرگ ایکس-پدیشن 600 MQ

مشخصات کابین ایکس-پدیشن MQ600

کابین چهار نفره ایکس-پدیشن 600 MQ با تمرکز بر قابلیت‌های کاربردی و اصول زیبایی شناسی مدرن طراحی شده است. پنل های دیواری با فرم عمودی، به عنوان عایق صوت عمل می‌کند. علاوه بر این باید به قطعات فولاد ضدزنگ و نورپردازی متنوع LED اشاره کنیم.

علاوه بر قابلیت تبدیل تخت خواب به کاناپه و امکان استفاده از میز داخل کابین در فضای آزاد، باید به یکی دیگر از ویژگی‌های جالب کابین این خودرو یعنی توالت CLEANFLEX اشاره کنیم. در صورت عدم استفاده از این وسیله، می‌توان آن را حذف کرد تا فضای بیشتری در دسترس قرار بگیرد.

معرفی وینزبرگ ایکس-پدیشن 600 MQ

سامانه CLEANFLEX پس از هر بار استفاده و به کمک نیروی باتری، کیسه فویل را مسدود می‌کند. مخزن این توالت علاوه بر مواد دفع شده، می‌تواند زباله‌های ارگانیک، پوشک و محصولات بهداشتی را نیز در خود جای دهد. کیسه های مهر و موم شده که در یک ظرف جمع‌آوری شده را می‌توان به مدت چندین روز نگهداری کرد، بدون آن که بوی ناخوشایند حاصل از آن، برای سرنشینان مزاحمت ایجاد کند. مزیت اصلی این سامانه با طراحی جمع‌وجور و وزن کلی فقط 8 کیلوگرم، عدم نیاز به شستشو با آب است که باعث صرفه‌جویی در مخزن آب شیرین می‌شود.

علاوه بر تخت خواب اصلی، صندلی‌ها را نیز می‌توان به تخت خواب تبدیل کرد تا هر 4 سرنشین خودرو بتوانند استراحت کنند.

قیمت و تاریخ عرضه ایکس-پدیشن MQ600

هرچند قیمت ایکس-پدیشن 600 MQ اعلام نشده است، ولی به نظر می‌رسد که این محصول در رده مدل‌های پریمیوم قرار بگیرد. این خودروی مسافرتی در نمایشگاه Caravan که از 30 آگوست تا 8 سپتامبر 2024 در دوسلدورف آلمان برگزار شد، به معرض نمایش در آمده است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir