Wp Header Logo 383.png


منتشر شده در 21 شهریور 1403 ساعت 15:30


استقبال خوب مشتریان از اولین محصول سیبا موتور در بورس کالا

روز گذشته بورس کالا میزبان نخستین محصول سیبا موتور در این فضای داد و ستد بود و استقبال خوبی هم از این محصول صورت گرفت.

روز سه شنبه کامیون کمپرسی فاو CA3250 سیبا موتور در بورس کالا به عرضه رسید. نکته جالب در مورد این عرضه ثبت تقاضای ۲.۵ برابری برای این محصول در بورس کالا بود. این نخستین بار است که یکی از محصولات سیبا موتور در بورس کالا عرضه می شود و با استقبال خوبی که رقم خورد، احتمالا عرضه های بیشتری را از این کار و تجاری ساز کشور در بورس کالا شاهد باشیم.

قیمت پایه و مصوب سازمان حمایت برای کامیون کمپرسی فاو CA3250 در بورس کالا ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال محاسبه شده بود و با ثبت تقاضای ۲.۵ برابری، قیمت نهایی ۵۹ میلیارد و ۷۷۳ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال برای این کامیون ثبت شده است. این اعداد نشان می دهد که عدد کشف شده برای این محصول در بورس کالا حدود ۱۲ درصد معادل ۶۲۷ میلیون تومان بالاتر از قیمت پایه می باشد.

گفتنی است قیمت نهایی کامیون کمپرسی فاو رنگ سفید مدل ۱۴۰۳ علاوه بر قیمت کشف شده، ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه‌های جانبی جمعا به مبلغ ۳۳ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان شامل مالیات، عوارض شماره گذاری، هوشمند سازی کارت سوخت، بیمه شخص ثالث و …است.

نام محصول قیمت پایه (تومان) قیمت نهایی (تومان)
کامیون کمپرسی فاو CA3250 ۵,۳۵۰,۰۶۰,۰۰۰ ۵,۹۷۷,۳۴۶,۰۳۳

وزن خالص این کمپرسی ۱۰۶۳۰ کیلوگرم بوده و ظرفیت محور جلوی آن ۷۰۰۰ کیلوگرم است. موتور به کار رفته در این خودرو ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ با قابلیت توربو شارژ می باشد. حجم موتور کمپرسی ۲۶ تن فاو ۱۱۰۴۰ سی سی بوده و قدرت آن ۴۲۰/۱۹۰۰ اسب بخار بر دقیقه است. گیربکس به کار رفته در فاو ۲۶ تن دستی بوده و دارای ۱۶ دنده است.
محفظه سوخت ۴۰۰ لیتری با جنس فلزی برای این ماشین تعبیه شده و حداکثر توان روی شیب آن ۳۵ درصد محاسبه می شود. این کامیون دارای یک موتور ۶ سیلندر خطی با حجم ۱۱ لیتر است که توان تولید ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir