3638615324618456304

تویوتا هایلوکس چمپ، به عنوان یک خودرو همه‌کاره و توانا شناخته می‌شود. اکنون شرکت تایلندی Carryboy، هایلوکس چمپ را به یک کمپر تبدیل کرده است، که یک خانه متحرک برای سفر محسوب می‌شود.

پیش‌نمایش این کمپر، سال گذشته و همزمان با عرضه هایلوکس چمپ در تایلند بود. اکنون نیز این کمپر برای فروش آماده شده است.

این کمپر براساس نسخه تک‌کابین و لانگ هایلوکس چمپ ساخته شده است، تا فضای بهتری ارائه دهد. همین ماژول با تویوتا هایلوکس و میتسوبیشی تریتون نیز سازگار است.

معرفی کمپر تویوتا هایلوکس Carryboy

این شرکت تایلندی ادعا کرده که حداکثر شش نفر می‌توانند در این خانه متحرک بخوابند و زندگی کنند. البته به نظر می‌رسد که برای چهار نفر مناسب‌تر باشد.

امکانات تویوتا هایلوکس کمپر

در عقب این پیکاپ، یک اتاق نشیمن راحت وجود دارد که می‌تواند به جای خواب نیز تبدیل شود. در بخش پشتی نیز حمام با آب گرم و سرویس بهداشتی وجود دارد. این سرویس مخزن آب 100 لیتری دارد.

سایر امکانات رفاهی کمپر شامل مواردی مانند میز غذاخوری، LEDهای مخفی برای روشنایی، تعداد زیادی محفظه برای ذخیره‌سازی وسایل، کرکره پنجره، یخچال 80 لیتری، لوازم ضروری آشپزخانه، سینک ظرفشویی، تلویزیون 32 اینچی و تهویه مطبوع است. ویژگی‌های خارج کمپر نیز مواردی مانند پله‌های برقی، سایه‌بان برقی و آشپزخانه کشویی آپشنال است.

باتری استاندارد این کمپر، 9,600 وات ساعت است که همچنین گزینه اختیاری 19,200 و یا 28,800 وات ساعت نیز ارائه می‌شود. علاوه بر آن، سقف خورشیدی می‌تواند باتری را در روزهای آفتابی شارژ کند.

معرفی کمپر تویوتا هایلوکس Carryboy

مشخصات فنی تویوتا هایلوکس کمپر

زیر کاپوت این کمپر، پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی قرار گرفته که 148 اسب‌بخار قدرت و 343 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولیدشده نیز از طریق گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

شرکت تایلندی Carryboy همچنین گزینه ارتقا سیستم تعلیق را نیز ارائه می‌دهد که با وجود کمک فنرهای جدید، فاصله را از سطح زمین افزایش می‌دهد.

قیمت تویوتا هایلوکس کمپر

قیمت این کمپر تویوتا بین 58,500 تا 70,000 دلار تعیین شده است. این در حالی است که نسخه فابریک و استاندارد در تایلند حدود 13,500 دلار (قیمت پایه) است.

معرفی کمپر تویوتا هایلوکس Carryboy

این شرکت گزینه اقتصادی‌تری نیز به مشتریان ارائه می‌دهد و آن پکیج تورینگ است. قیمت این پکیج بین 13 هزار تا 16 هزار دلار برای ماژول عقب است. همچنین 950 دلار بیش‌تر برای چادر جمع‌شونده دریافت می‌شود که جای خواب دو بزرگسال است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir