Fotojet284638614944708563013

جیلی به تازگی تصاویر رسمی از هاچ‌بک الکتریکی جدید خود، گئوم ژینگیوآن – Geome Xingyuan – را منتشر کرده است. این خودرو جدیدترین مدل اضافه شده به خط تولید Geome  است.

این خودروی الکتریکی 4.1 متری با قدرت حداکثر 114 اسب بخار و برد 410 کیلومتر، امسال وارد بازار چین خواهد شد تا با خودروی بی وای دی Dolphin رقابت کند.

برند Geome پیش‌تر با نام Geometry شناخته می‌شد. این برند در ابتدا به‌عنوان یک برند مستقل زیر مجموعه گروه جیلی فعالیت می‌کرد. با این حال، به دلیل حجم فروش نامطلوب، برند Geometry به سری Geome تحت برند جیلی تبدیل شد. امروزه، خط مدل‌های این برند شامل شش خودرو است و به‌زودی، هاچ‌بک Xingyuan جدیدترین عضو خط تولید Geome خواهد شد.

طراحی جیلی گئوم ژینگیوآن

جیلی در تاریخ 2 سپتامبر تصاویر رسمی از Geome Xingyuan EV را منتشر کرد. این خودرو از زبان طراحی جدیدی پیروی می‌کند، که ابتدا توسط مدل‌های Geome به‌کار گرفته شده بود. این خودرو دارای طراحی گرد با بدنه‌ای شیک، چراغ‌های جلو به شکل قطره باران، دستگیره‌های در تخت و سقف سیاه است. در بخش عقب Xingyuan، نام Geome به همراه یک اسپویلر و چراغ‌های عقب بیضوی دیده می‌شود.

دیگر ویژگی‌های طراحی خارجی Geome Xingyuan شامل دستگیره‌های در تخت و رینگ‌های چهار پره است. همچنین در بخش پایین بدنه آن از تریم پلاستیکی استفاده شده است.

طراحی کلی آن شبیه به ترکیبی از وولینگ Bingo و اسمارت #1 به نظر می‌رسد. بنابراین، Xingyuan برای کلاس خود معمولی به نظر می‌رسد، اما طراحی آن با ترکیب رنگ بدنه سیاه-بژ همچنان چشمگیر است.

ابعاد آن 4135/1805/1570 میلی‌متر با فاصله محوری 2650 میلی‌متر است. این خودرو 10 میلی‌متر بلندتر و 35 میلی‌متر عریض‌تر از بی وای دی Dolphin است. با این حال، خودروی الکتریکی BYD فاصله محوری 50 میلی‌متر بیشتری دارد. وزن خالص این خودرو در محدوده 1215 تا 1285 کیلوگرم قرار دارد.

کابین و امکانات جیلی گئوم ژینگیوآن

داخل کابین Geome Xingyuan به وضوح نشان می‌دهد که این خودرو برای استفاده در شهر طراحی شده است. در کنسول مرکزی و کارت‌های در، الگوی نمای شهری روشن دیده می‌شود. ویژگی دیگر Xingyuan، فرمان دوپره D شکل، یک خوشه ابزار LCD کوچک، و یک صفحه نمایش بزرگ معلق است. در تونل مرکزی آن دو پد شارژ بی‌سیم، یک دسته‌دنده کوچک، دو جای لیوان و یک محفظه ذخیره‌سازی کوچک وجود دارد.

جیلی به طور رسمی اعلام کرده است که Xingyuan از سیستم عامل Flyme Auto ساخت شرکت Meizu استفاده می‌کند. ویژگی‌های اصلی سیستم عامل Flyme Auto شامل یکپارچگی بالا با تلفن‌های Meizu، گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، پشتیبانی از بازی‌ها و دستیار هوش مصنوعی داخلی است.

مشخصات فنی جیلی گئوم ژینگیوآن

Geome Xingyuan دارای سیستم محرکه الکتریکی 11 در 1 است. تریم پایه Xingyuan EV از موتور الکتریکی TZ160XS001 ساخت GLB Power با قدرت 58 کیلووات (78 اسب‌بخار) استفاده می‌کند. حداکثر سرعت آن به 125 کیلومتر برساعت می‌رسد.

مدل قدرتمندتر دارای موتور TZ160XS002 از همان تولیدکننده با قدرت 85 کیلووات (114 اسب بخار) است. حداکثر سرعت این هاچ‌بک 135 کیلومتر برساعت است.

جیلی Geome Xingyuan دارای دو باتری LFP ساخت CATL است. از میان آن‌ها، پکیج اول دارای ظرفیت 30.12 کیلووات‌ساعت است، که برای 310 کیلومتر برد CLTC مناسب است. بسته دوم یک باتری 40.16 کیلووات‌ساعتی برای برد 410 کیلومتر است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir