Wp Header Logo 400.png
افتتاح نمایندگی جدید فروش و خدمات پس از فروش کرمان موتور در شمال تهران

شرکت کرمان موتور نمایندگی جدید فروش و خدمات پس از فروش خود را در شمال تهران افتتاح کرد.

در حال حاضر نمایندگی جدید کرمان موتور با کد ۱۷۸۰ خسروانی در دزاشیب تهران فعال شده است. همچنین مرکز خدمات پس از فروش این نمایندگی در خیابان شریعتی پایین تر از میدان قدس دایر گردیده است. بنابراین ساکنان منطقه یک تهران می توانند سطح جدید خدمات فروش و پس از فروش محصولات کرمان موتور را در این نمایندگی جدید تجربه کنند.

افتتاح نمایندگی ۱۷۸۰ خسروانی که به محصولات جک و KMC اختصاص دارد، با حضور مدیران ارشد شرکت کرمان موتور و مجموعه خسروانی همراه بود. همچنین جمعی از چهره های سرشناس هم در آیین افتتاح این نمایندگی جدید حضور داشتند. با آغاز به کار این نمایندگی، مشتریان مجموعه خسروانی می توانند با مراجعه به مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات KMC این مجموعه، خدمات ویژه ای را دریافت نمایند.

این روزها شرکت کرمان موتور محصولاتی مانند KMC A5، KMC X5، KMC T8، KMC T9، KMC J7، KMC EJ7، جک S3 و جک J4 را در سبد عرضه خود دارد. همچنین مراکز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سطح کشور گسترش پیدا کرده و به گفته مدیران ارشد این شرکت خودروساز خصوصی، تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی از مراکز فروش و خدمات پس از فروش به جمع نمایندگی های کرمان موتور اضافه خواهند شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir