131638616624664615841

آئودی Q3 اسپرت‌ بک در ایران

شرکت نادین خودرو، به عنوان متولی واردات محصولات آئودی در ایران شناخته می‌شود و تاکنون چند محصول مختلف را معرفی کرده است. اکنون این شرکت قصد دارد کراس‌اور جمع و جور آئودی، یعنی Q3 اسپرت‌بک، را در ایران عرضه کند. این محصول فرم بدنه اسپرت و کوپه دارد و در سامانه جانبازارن معزز عرضه خواهد شد:

کاتالوگ آئودی Q3 اسپرت بک (PDF)

مشخصات فنی آئودی Q3 اسپرت‌ بک وارداتی

آئودی Q3 اسپرت‌بک وارداتی شرکت نادین خودرو، از موتور 1.4 لیتری توربوشارژ بهره‌مند شده که 147 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی تولید شده از طریق گیربکس دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. 

این کراس‌اور اسپرت در مدت زمان 9.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت است. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مک‌فرسون مستقل و در بخش عقب از نوع مولتی‌لینک است. 

امکانات آئودی Q3 اسپرت‌بک وارداتی

براساس اطلاعات موجود از سوی شرکت نادین خودرو و کاتالوگ رسمی آئودی Q3 اسپرت‌بک، این کراس‌اور با تجهیزات و امکانات زیر عرضه می‌شود:

 . استارت دکمه‌ای
. دوربین عقب
. نمایشگر مرکزی 10 اینچی
. سنسور پارک جلو و عقب
. هشدار خروج از خط
. ترمز اضطراری
. جلوگیری از برخورد جلو
. کروز کنترل تطبیقی
. سانروف
. و … 


فروش آئودی Q3 اسپرت‌بک وارداتی

برای اطلاع از اخبار شرکت نادین خودرو، شرایط فروش و پیش فروش این شرکت، قیمت خودروهای آئودی و همچنین نحوه فروش محصولات آئودی، مقاله شرایط فروش نادین خودرو را مطالعه نمایید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir