Wp Header Logo 459.png

در دنیای امروز، جهان را مد و فشن پیش می برند و با افزایش سریع دیجیتالی شدن، حضور آنلاین برای هر برند لباسی مهم است. با رشد و افزایش فروشگاه های آنلاین و جا افتادن فرهنگ خرید غیرحضوری، کاملا طبیعی است که تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند نیز افزایش یابد. آخرین تحقیقات نشان می دهند که تعداد خریداران آنلاین در سال 2023، چیزی نزدیک به سه میلیارد نفر بوده است. این بدین معنی است که از هر سه نفر، حداقل یک نفر به صورت آنلاین خرید می کند. این پژوهش به خوبی اهمیت تولید محتوا برای پیج پوشاک را نشان می دهد؛ زیرا برای اعتمادسازی و افزایش بازدید صفحه، شما نیاز به محتوای قابل اطمینان دارید.

طوری بنویسید که انگار با یک مشتری صحبت می کنید.

تولید محتوا برای پیج پوشاک

در تولید محتوا برای پیج پوشاک باید طوری بنویسید که مشتری احساس کند کاملا مستقیم با خود او صحبت می کنید. همه افراد توجهی را که فقط معطوف به خودشان باشد، دوست دارند. پس باید از این اصل استفاده کنید.
برای این کار می توانید از این تکنیک استفاده کنید: یک مکالمه عادی را که در فروشگاه خود برای معرفی محصولات پیش می برید، تصور کنید. اگر در لحظه چیزی به ذهنتان نمی آید، یکی از مکالمات خود را ضبط کنید. چه نکاتی برای مشتری مبهم است؟ مشتریان شما معمولا چه سوالاتی درباره محصول از شما دارند؟ بهترین بازخورد را چه زمانی دریافت کرده اید؟
لحن نوشته شما باید دقیقا همان لحنی باشد که در مکالمه با مخاطب از آن استفاده می کنید. مطالب محتوا را نیز باید براساس یک مکالمه طبیعی سازماندهی کنید. نکات مبهم را شرح دهید، پاسخ سوالات احتمالی را درج کنید و از همه مهم تر آنکه به مخاطب حس واقعی بودن القا نمایید. اینکه مخاطب شما بداند با یک انسان واقعی طرف است و نه فقط مشتی از کلمات، برگ برنده شما در تولید محتوا برای پیج پوشاک خواهد بود.

زیاده روی نکنید.

زیاده روی نکنید

به جای اغراق کردن درباره کیفیت محصولات، روی واقعیت ها تمرکز کنید. اگر بنویسید «ما بهترین محصولات را ارائه می دهیم.» احتمال زیادی هست که مشتریان به این حرف شما اعتماد نکنند؛ اما اگر بنویسید «این لباس از جنس پارچه … است.» مشتری می تواند بفهمد که چه کیفیتی را ارائه می دهید. در چنین شرایطی اعتماد کردن به شما برای او آسان تر خواهد بود و احتمال خرید بالا می رود.

ترند های مد را بشناسید.

برای هرگونه تولید محتوا، اطلاع از آخرین تغییرات و داشتن دانش به روز در آن حوزه ضروری است. پس حتی اگر در تولیدات خود توجه چندانی به مد ندارید، برای انتخاب کلمات کلیدی از ترند ها استفاده کنید. استفاده از کلماتی که تعداد سرچ ماهانه بیشتری دارند به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری جذب کنید.

احساسات مخاطب را درگیر کنید.

احساسات مخاطب را درگیر کنید

تولید محتوا برای پیج پوشاک کار آسانی نیست؛ زیرا رقابتی تنگاتنگ در این عرصه برقرار است و برای انکه بتوانید وارد چرخه رقابت شوید، باید بتوانید مخاطب را به خوبی با خود همراه سازید. یکی از ترفند هایی که به همراه شدن مخاطب با شما کمک می کند، درگیر کردن احساسات اوست. محصول خود را طوری معرفی کنید که عواطف مخاطب را برانگیزد. مثلا اگر محصول شما یک لباس وینتیج است از ایجاد حس نوستالژی در افراد بهره بگیرید.

به جای مشخصات روی مزایا تمرکز کنید.

در اینکه در تولید محتوا برای پیج پوشاک باید به مشخصات دقیق نیز اشاره کنید، شکی نیست؛ اما نوشتن مشخصات به صورت صرف برای جذب مخاطب کفایت نمی کند. به همین دلیل نیاز است که به چیزی بیشتر از مشخصات بپردازید. نکاتی مثل حس لوکس بودن، راحتی یا بدن نما نبودن لباس از نقاط قوتی است که اشاره به آن ها ممکن است توجه مخاطب را جلب کند.

نتیجه نهایی یک محتوای خوب، فروش است.

قطعا هدف اصلی از بازاریابی محتوایی، افزایش فروش است. پس فراموش نکنید که در متن خود از فراخون ها یا Call To Action مناسب استفاده کنید تا مخاطب تشویق به خرید از شما شود.
به خاطر داشته باشید که پر کردن متن از لینک های مختلف برای خرید، مخاطب را دلزده و گیج می کند. بهتر است در یک متن هزار کلمه ای نهایتا از دو لینک خرید مستقیم استفاده کنید.
برای این کار می توانید پس از بررسی نقاط قوت محصول و دلایل مختلف برای خرید آن، لینک خرید را قرار دهید و با جملات متداول، مخاطب خود را تشویق به خرید از سایت کنید.

جمع بندی

اگر در حوزه پوشاک مشغول فعالیت هستید؛ حتما از اهمیت روزافزون حضور دیجیتال و آنلاین برند خود مطلع اید. با توجه به اهمیت این موضوع، تولید محتوا برای پیج پوشاک نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل برای برند پوشاک خود محتوا تولید کنید، باید با اصول تولید محتوای باکیفیت آشنا باشید و نکات اختصاصی مهمی را که برای حوزه پوشاک مهم است، در نظر بگیرید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اصول تولید محتوا به سایت بیزون مراجعه نمایید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir