Wp Header Logo 590.png

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اطلاعیه تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای خودروهای کوراندو و هاوال اچ۶ از سوی شرکت بی ام کارز آمده است:

امکان تکمیل وجه نهایی متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهاای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی به شرح جدول ذیل فراهم شده است.

براساس این گزارش، متقاضیان که نسبت به مشارکت و واریز ۵۰ درصد از مبلغ علی الحساب درج شده در بخشنامه های فوق الذکر اقدام کرده اند، می توانند نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه شنبه ۲۷ شهریور تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ اقدام کنند. و بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com/bmcars امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد گرفت.

نوع محصول مدل رینگ قیمت قطعی محصول – ریال پیش پرداخت مرحله اول واریز شده توسط متقاضی-ریال مبلغ باقیمانده برای واریز نهایی – ریال جریمه تاخیر-ماهانه
کوراندو تک دیفرانسیل ۲۰۲۳ آلومینیومی ۲۶,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ %
کوراندو ۲ دیفرانسیل ۲۰۲۳ آلومینیومی ۲۷,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۷,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ %
هاوال اچ ۶ هیبرید ۲۰۲۳ آلومینیومی ۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳ %

برای دریافت اطلاعیه تکمیل وجه نهایی خودروهای کوراندو و هاوال اچ۶ در شهریورماه ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir