Wp Header Logo 724.png

هوندا سیویک سدان جذاب ژاپنی است که توسط شرکت آذریورد به نمایشگاه خودرو مشهد آمده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

هوندا سیویک یکی از سدان های معروف شرکت HONDA است و سالیان سال است که در بازار های جهانی عرضه می شود و جالب است بدانید که یکی از پر فروش ترین خودرو های جهان است که از سال ۱۹۷۲ تا سال ۲۰۲۳ میلادی نزدیک به ۲۷ میلیون دستگاه هوندا سیویک به فروش رفته است. این خودرو در دور جدید واردات، قرار است توسط شرکت آذریورد سال در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی عرضه شود و این شرکت در ۲۴ امین نمایشگاه خودرو مشهد، هوندا سیویک را در غرفه خود به نمایش درآورده است. اما هوندا سیویک چه مشخصات و امکاناتی دارد؟ این سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی هوندا CIVIC وارداتی

قلب تپنده هوندا CIVIC یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که از فناوری V-TEC شرکت هوندا بهره می برد. این پیشرانه قادر است روی هم رفته ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل کند.

سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟

سیستم تعلیق به کار رفته در محور جلو این خودرو از نوع مک فرسون بوده و در محور عقب هوندا سیویک از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده شده است که پایداری و نرمی سواری این خودرو را بیشتر می کند.

طراحی کلی سدان جذاب ژاپنی

هوندا سیویک هایی که قرار است در سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی عرضه شود، طراحی نسبتا عامه پسندی در بخش بیرونی خود داشته و سبک طراحی خودرو های روز در این خودرو دیده نمی شود اما با این حال شاهد طراحی جذاب و یکنواختی در این خودرو هستیم.

سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟

اما سبک طراحی داخل کابین هوندا سیویک کمی جوان پسندانه تر است و جذابیت بیشتری را در داخل کابین این خودرو می توان دید. سبک طراحی دریچه های سیستم تهویه، فرم طراحی صندلی ها و همچنین طراحی قسمت های میانی داشبورد همگی باعث شده تا در داخل کابین هوندا سیویک شاهد طراحی زیبا و منطقی باشیم.

سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟

در کلی می توانیم بگوییم که این نسخه از هوندا سیویک به لحاظ طراحی در جایگاه خوبی قرار می گیرد و می تواند برای مصارف خانوادگی مناسب باشد.

امکانات هوندا سیویک

هوندا سیویک به لحاظ سطح امکانات می تواند جایگاه بسیار خوبی را در مقایسه با رقبای به دست آورد. امکاناتی نظیر؛ ۸ کیسه هوا، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، رادار خط خوان، سیستم رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص خستگی راننده، حالت های مختلف رانندگی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شیفتر پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، سنسور نور، سنسور باران و… تنها بخشی از آپشن ها و امکانات این سدان جذاب است.

سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟

بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد از روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا روز شنبه ۳۱ شهریورماه ادامه می یابد. بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند. رسانه آخرین خودرو در این نمایشگاه برای پوشش خبری حاضر است و سعی بر انتشار جدیدترین و جذاب ترین اخبار این رویداد خودرویی دارد.

نوشته سدان جذاب ژاپنی به نمایشگاه مشهد آمد ؛ هوندا سیویک چه مشخصاتی دارد؟ اولین بار در آخرین خودرو. پدیدار شد.

source

viraje.ir

توسط viraje.ir